nylonstrømpen 15 Skrevet 3. Oktober, 2017 Hvis jeg skal have massage m.m af en moden berøringsvenlig thai i Randers. Er der så nogen, som kan give mig et hint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
calle 0 Skrevet 3. Oktober, 2017 Tror både Jiramon og The Best på Viborgvej er i din kategori Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 3. Oktober, 2017 (edited) calle skrev, for 12 minutter siden: Tror både Jiramon og The Best på Viborgvej er i din kategori Hej. Jeg tror ikke, at Jiramon er til ("m.m".), måske HJ men ikke FP men måske er det for længe siden, jeg har været der!!! Redigeret 3. Oktober, 2017 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
calle 0 Skrevet 3. Oktober, 2017 Aalborg skrev, for 3 timer siden: Hej. Jeg tror ikke, at Jiramon er til ("m.m".), måske HJ men ikke FP men måske er det for længe siden, jeg har været der!!! Okay, jeg lagde måske ikke nok i m.m. - jeg opfattede det bare som "med mere", og det behøver jo ikke være fuld pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Souhaite 23 Skrevet 3. Oktober, 2017 Adelgade opad - den sidste på højre side. Herinde finder du Nee og en anden Thai-sild. Begge kan det der berøringsmassage både op og ned. For tid tilbage kunne bankok i Adelgade tilsvarende, men det er op mod et par år siden jeg var der sidst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg