Globetrotter. 90 Skrevet 3. Oktober, 2017 Jeg hørte idag lidt i radioen om fortrydelspiller - og lidt fantasi om alternative fortrydelsespiller "Hvorfor lod jeg hende købe de sko"-pillen "Hvorfor stemte jeg dog på ham"-pillen Hvorfor inviterede jeg dog sugarbaben på så dyrt hotel"-pillen Hvilken fortrydelspille ville i gerne have i toilettasken?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Oktober, 2017 "Hvorfor kommenteret jeg på denne tråd"-pillen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentlemannclub Skrevet 3. Oktober, 2017 Hvorfor kneppede jeg også den tøs da hun ikke levede op til sine billeder-pillen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Oktober, 2017 Jeg vil hellere have et hav af "tag nu den chance-pille" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 33 minutter siden: Jeg vil hellere have et hav af "tag nu den chance-pille" Det man i Jylland kalder for et spark i røven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Oktober, 2017 gerog skrev, for 2 minutter siden: Det man i Jylland kalder for et spark i røven? Ja eller et lille puf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg