Knægten 323 Skrevet 4. Oktober, 2017 Okay som overskriften siger kunnejeg godt bruge en massage i sær klasse så jeg kan få ældet kroppen helt igennem og her tænker jeg kun massage ikke nogen fuld pakke eller noget blot massage det lige meget hvordan de ser nu bare jeg lige kunne for kroppen igennem banket altså på en god måde Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fregne 6 Skrevet 4. Oktober, 2017 der er sikkert flere massage piger der kan det med primært massage. Jeg kender et rigtigt godt sted hvor netop denne service er sublim. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 4. Oktober, 2017 AON Horsens Paaw Silkeborg Der er ingen hanky panky. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 4. Oktober, 2017 Jeg kan helt klart anbefale Paw i Silkeborg hvis det er god hård massage du søger. Det kan anbefales at ringe og bestille tid på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 4. Oktober, 2017 Baan thai massage Viborg 71986686 rigtig go massage og pænt og nydeligt og absolut ik andet end massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 5. Oktober, 2017 Yen hos Maneerat Wellness, Langenæs Allé 15A i Aarhus giver en fantastisk god og hård massage. Intet andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 6. Oktober, 2017 Panmile thai massage i Ikast. Rigtig god, hård massage, som virkelig kommer i bund. Man bliver bedt om at beholde underbukserne på http://panmilethaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 11. Oktober, 2017 Trekantområdets bedste massør finder du hos Sumas Wellness i Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 11. Oktober, 2017 Personligt mening vil jeg sige måske Men det er som regle ikke det jeg kommer efter der De forstår ikke meget der nede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 11. Oktober, 2017 Kommer helt an på hvem der betjener dig, jeg forstod på dit indlæg at det var god massage du efterlyste!!! godt ord igen, men vi skriver vel alle vores egen mening, og pt er det 2 ud af 3 som giver en rigtig god massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 11. Oktober, 2017 Har været der 2-3 og det blev kun dårligere efter hver gang kan selvfølgelig godt være det blot er mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 12. Oktober, 2017 Fremragende massør i Kølkær ved Herning. Virkelig god massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fregne 6 Skrevet 12. Oktober, 2017 Som I Randers på Mariagervej er helt fantastisk på massagen - hun anbefales på det stærkeste. Sød, naturlig og meget charmerende er hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abc 10 Skrevet 14. Oktober, 2017 Aroya i Stenderup imellem Horsens-Vejle. Der er dog lukket for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg