Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2017 Er der noget galt med emuljerne? Hos mig er de nu udviskede, og kun enkelte kommer frem i oversigten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 4. Oktober, 2017 Er det stadig et problem? Her fungerer de fint? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2017 Der er kommet lidt flere end tidligere på dagen, men der er stadig store huller i rækkerne. Jeg har måske opbrugt min kvote? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 4. Oktober, 2017 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Der er kommet lidt flere end tidligere på dagen, men der er stadig store huller i rækkerne. Jeg har måske opbrugt min kvote? Nu har jeg lige forsøgt fra min mobil også, og heller ingen huller der. Jeg tænker du skal prøve at slette din browser cache. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2017 (edited) Maya Kathrine skrev, for 9 minutter siden: Nu har jeg lige forsøgt fra min mobil også, og heller ingen huller der. Jeg tænker du skal prøve at slette din browser cache. OK, det tænker jeg så også, at jeg vil prøve. Edit: Nu har jeg prøvet at åbne i Crome og ikke i vanlige Firefox, og det hjalp. Tak for hjælpen Redigeret 4. Oktober, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Oktober, 2017 (edited) I safari, er det helt galt....og har nulstillet browser...bruger iOS 1102 15a402 Redigeret 4. Oktober, 2017 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 4. Oktober, 2017 Jeg skal prøve at kigge på det. Det ser ud til at være et problem i Safari og Firefox(både på Mac og PC) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 5. Oktober, 2017 Så tænker jeg det er fikset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Oktober, 2017 (edited) Maya Kathrine skrev, for 31 minutter siden: Så tænker jeg det er fikset. Ikke helt. Desværre. På mit svar til dig, ville jeg gerne tilføje et stort smil, men billedet viser, hvad jeg får frem. E.tiff Redigeret 5. Oktober, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 5. Oktober, 2017 Borende X skrev, for 3 timer siden: Ikke helt. Desværre. På mit svar til dig, ville jeg gerne tilføje et stort smil, men billedet viser, hvad jeg får frem. E.tiff Det var et cache problem, som var cachet forkert på en ekstern server. Det problem burde være fikset nu. Det sidste der så mangler er at du sletter cachen på din computer(ja igen). Så er kæden forhåbentligt lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soren1900 66 Skrevet 5. Oktober, 2017 Her er der desværre stadig mange, der ikke virker - og jeg har prøvet både cache-sletning, genindlæsning og andre browsere (der aldrig før har åbnet siden). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Oktober, 2017 (edited) Soren1900 skrev, for 4 timer siden: Her er der desværre stadig mange, der ikke virker - og jeg har prøvet både cache-sletning, genindlæsning og andre browsere (der aldrig før har åbnet siden). Også situationen hos mig med Firefox, mens Chrome virker upåklageligt. Redigeret 6. Oktober, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 6. Oktober, 2017 Det fungerer jo fantastisk(NOT) Jeg har nu forsøgt med noget nyt. Igen skal FF-cachen slettes helt(altså ALT) før det kan virke. Reload siden flere gange derefter for at se om der er nogen forskel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nu virker det igen! Tak for din indsats. Jeg sender en venlig tanke til sveddråberne på din pande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soren1900 66 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nu virker det også her. Jeg bruger Firefox, men til sexrelaterede sider er det altid i "privattilstand" (når jeg ellers husker det ...!) så der er ingen cache at tømme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg