youngatheart 831 Skrevet 5. Oktober, 2017 Det både ser smukt ud, og lyder dejligt, MEN er der nogen der har aflagt besøg hos disse to umiddelbart skønne piger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 6. Oktober, 2017 youngatheart skrev, for 4 timer siden: Det både ser smukt ud, og lyder dejligt, MEN er der nogen der har aflagt besøg hos disse to umiddelbart skønne piger ? Er der et link til dem?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 87 Skrevet 6. Oktober, 2017 Hej Jeg tror det er den her https://annoncelight.dk/showad/234429 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 7. Oktober, 2017 paabesoeg skrev, den 6/10/2017 at 08:24: Hej Jeg tror det er den her https://annoncelight.dk/showad/234429 Det var da underligt..jeg havde set jeg havde glemt linket, og gik ind og satte det på efterfølgende, men er åbenbart ikke kommet på alligevel. Så tak for du lige fik det gjort. Ja det er dem jeg henviste til ;-), eller hedder det efterspurgte. Må da gå ud fra der er nogen der er tændt nok på at have været der nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 7. Oktober, 2017 Altså de fotos er af kvinder der holder til i holsted og omegn og så skulle de pludselig være blevet studerende . Ahhhhh den hopper i vel ikke på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Otto Skrevet 8. Oktober, 2017 Frodige Ida skrev, for 11 timer siden: Altså de fotos er af kvinder der holder til i holsted og omegn og så skulle de pludselig være blevet studerende . Ahhhhh den hopper i vel ikke på. Ja vi bliver ikke overrendt af danske piger i området og de udlanske piger som er her. passer billed og virkeligheden sjældent sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamelgris 15 Skrevet 9. Oktober, 2017 Jeg har besøgt pigerne Billederne er fake .. pigerne er dog studerende men langt fra de billeder der er på nettet... Desværre... Men er man til studier på kollegie ja så skal du bare besøge dem... Hende jeg besøgte gav den gas og selve sex delen var faktisk helt i top alt andet var til dumpe karrakter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 9. Oktober, 2017 paabesoeg skrev, den 6/10/2017 at 08:24: Hej Jeg tror det er den her https://annoncelight.dk/showad/234429 Nej det er ikke det link med EN mørk pige, da det jo var to piger De rykker jo hurtigt afsted, og da det nok er de samme bagmænd der har de fleste af pigerne bruger de samme link adresse vil jeg tro. OTTO: du har ret i at billeder ofte ikke passer sammen, men har nu oplevet nogle fantastisk søde piger i netop Holsted (men har altid været på 1 sal, og ikke i stuen). En der står helt tydeligt for mig endnu er skønne Nicole som desværre ikke kommer tilbage til Holsted, da hun nu åbenbart kun er i nordjylland og KBH desværre. Hun var sku en ener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Otto Skrevet 10. Oktober, 2017 youngatheart skrev, for 5 timer siden: Nej det er ikke det link med EN mørk pige, da det jo var to piger De rykker jo hurtigt afsted, og da det nok er de samme bagmænd der har de fleste af pigerne bruger de samme link adresse vil jeg tro. OTTO: du har ret i at billeder ofte ikke passer sammen, men har nu oplevet nogle fantastisk søde piger i netop Holsted (men har altid været på 1 sal, og ikke i stuen). En der står helt tydeligt for mig endnu er skønne Nicole som desværre ikke kommer tilbage til Holsted, da hun nu åbenbart kun er i nordjylland og KBH desværre. Hun var sku en ener Forstår bare ikke der ikke er flere danske piger i vores område det trænger vi til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg