AalborgLook 5177 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nogen der har besøgt hende Bettina25 - hun er vist en rigtig sexyfisse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Oktober, 2017 Jeg synes, det grundet tæppebombningen af ens annoncer lugter af spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 6. Oktober, 2017 SPAM.... Linker til side der giver gratis oprettelse men kræver betaling hvis man ønsker at henvende sig til pigen Hvis hun var reel ville hun bruge en af de annonce sider der er til rådighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Oktober, 2017 Er der virkelig nogen der falder for den slags! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Oktober, 2017 Jeg syntes hun virker lidt træls, hun siger det samme hele tiden.... Nå men det må være sådan noget fredags noget....så lad os få en fredags streg ud af det.... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Oktober, 2017 Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden: Jeg syntes hun virker lidt træls, hun siger det samme hele tiden.... Nå men det må være sådan noget fredags noget .... Nej, hun stammer bare i middelsvær grad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nogen der ved havd forskellen er på "En rigtig sexyfisse mmm", "En rigtig sexyfisse XXX" og så "En rigtig sexifisse"? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nogen der ved, hvad en uægte fisse er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nikita Darling skrev, Lige nu: Nogen der ved, hvad en uægte fisse er? Tjah, det er vel én, hvor ejermanden M/K har fået foretaget et kønsskifte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. Oktober, 2017 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Tjah, det er vel én, hvor ejermanden M/K har fået foretaget et kønsskifte? Køber den ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden: Nogen der ved, hvad en uægte fisse er? En Fleshlight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden: Køber den ikke Har du da et bedre forslag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Oktober, 2017 Nikita Darling skrev, for 1 time siden: Nogen der ved, hvad en uægte fisse er? En uægte fisse er vist den der Gloryhole sag hvor man kunne få et blow m.m af en "pige" bagved et forhæng. Gloryhole med suprice 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. Oktober, 2017 AalborgLook skrev, for 17 minutter siden: En uægte fisse er vist den der Gloryhole sag hvor man kunne få et blow m.m af en "pige" bagved et forhæng. Gloryhole med suprice Jahahahaha! Dén køber jeg! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg