Guest Erotisk buttede milf Skrevet 6. Oktober, 2017 hejsa jeg har et spørgsmål til andre GP og andre der har ideer... ang- kunder der har en aftale men som ikke dukker op.. skriver i til dem af nu er aftalen ikke gældende længere (tænker på så de ikke om 30 min senere og forventer at komme indenfor) eller hvordan hånter i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 6. Oktober, 2017 Først ville jeg høre om gæsten er på vej. Hvis han ikke svarer så gemmer jeg hans nr som useriøs Dejlig weekend fra en anden Milf 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erotisk buttede milf Skrevet 6. Oktober, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Først ville jeg høre om gæsten er på vej. Hvis han ikke svarer så gemmer jeg hans nr som useriøs Dejlig weekend fra en anden Milf jeg bruger kun mail. men der kan jeg gøre det samme.. tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 6. Oktober, 2017 Erotisk buttede milf skrev, for 16 minutter siden: hejsa jeg har et spørgsmål til andre GP og andre der har ideer... ang- kunder der har en aftale men som ikke dukker op.. skriver i til dem af nu er aftalen ikke gældende længere (tænker på så de ikke om 30 min senere og forventer at komme indenfor) eller hvordan hånter i det Ved ikke helt hvordan du annoncer, men ved at flere GP skriver som minimum er man forsinket mere end 5 min så skal man give lyd fra sig. Du har ret til at afvise gæster som du ikke føler kan overholde en aftale. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. Oktober, 2017 Hvis du kigger dig lidt om herinde, vil du se, at der er flere tråde med dette emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 6. Oktober, 2017 My way is "demand" confirming the meeting 30 minutes before, or even twice - like a day before and at the same day 30 in before if the advance was too big. Usually it works, but generally I think we can not do anything with it...:/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 6. Oktober, 2017 Dem kommer man desværre ikke udenom. Jeg gider ikke kontakte dem hvis de udebliver, jeg koder dem blot ind, og hvis de kontakter mig igen svarer jeg dem ikke. Som Kati skriver er bekræftigelse en meget god ide, enten når de er på vej mod dig eller X antal minutter før. Det for de fleste useriøse til at springe fra, og du sidder ikke og venter forgæves. Nu ved jeg ikke helt hvor ny du er i gamet? Men syntes gerne det er der det er værst i begyndelsen, mændene er nysgerrig over hvor sådan en labre larve befinder sig. De har nok regnet ud at aftalen ikke er gældende mere, måske du istedet kunne skrive at adressen kun er beregnet til tidsbestillinger, og døren derfor ikke vil blive åbnet uden en aftale. Det for de fleste til at holde sig væk, tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 6. Oktober, 2017 Jeg havde en aftale med en pige for nogen år siden, tilmed en fødselsdagsgave til mig selv. vi aftalte frem og tilbage det var dengang det hele var nyt og spændende, det er stadigvæk spændende. hvem er hun hvordan ser hun ud? er hun min drømmekvinde. det kunne virkelig sætte kulører på tilværelsen. Men det var også lige den måned hvor man skulle betale lincens eller også en eller anden forsikringspræmie.. Total antiklimaks jeg skulle også have made på bordet. Jeg skrev en mail til hende og forsøgte at lave en ny aftale, men ingen respons. Jeg tænker hvis man ikke møder op, så drop fyrrerne, men jeg undskyldte, men hun ville ikke give mig en chance. Ville i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Oktober, 2017 Romantikeren skrev, for 3 timer siden: Jeg havde en aftale med en pige for nogen år siden, tilmed en fødselsdagsgave til mig selv. vi aftalte frem og tilbage det var dengang det hele var nyt og spændende, det er stadigvæk spændende. hvem er hun hvordan ser hun ud? er hun min drømmekvinde. det kunne virkelig sætte kulører på tilværelsen. Men det var også lige den måned hvor man skulle betale lincens eller også en eller anden forsikringspræmie.. Total antiklimaks jeg skulle også have made på bordet. Jeg skrev en mail til hende og forsøgte at lave en ny aftale, men ingen respons. Jeg tænker hvis man ikke møder op, så drop fyrrerne, men jeg undskyldte, men hun ville ikke give mig en chance. Ville i det? Hvad skrev du som begrundelse for aflysningen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 10 timer siden: Hvad skrev du som begrundelse for aflysningen ? Jeg skrev at der kom pludselig en dyr regning som jeg ikke lige havde set komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Oktober, 2017 Romantikeren skrev, for 17 timer siden: Jeg tænker hvis man ikke møder op, så drop fyrrerne, men jeg undskyldte, men hun ville ikke give mig en chance. Ville i det? Tjaaatjoo, det er faktisk ret udfordrende at vurdere, om en mand nu er reel eller ej. Så hvis f.eks jeg ikke var overbevist om, at du ikke bare var fuld af fis, så turde jeg nok heller ikke at give dig en chance mere. Man udvikler hurtigt en sund skepsis overfor alverdens undskyldninger (også de sande) for hvis man bare naivt tror på alt, hvad mændene fortæller én, så får man desværre voldsomt mange lange næser. Der er ingen der bryder sig om at føle sig dumme. Hverken jer, når i føler jer snydt, eller pigerne, når de føler det samme. Så man tager sine forholdsregler og vurderer hver enkelt situation... Måske den pige, du ønskede at møde, bare ikke var overbevist om, at du var reel og derfor ikke ville tage chancen for at føle sig narret. Når det så er sagt, så bliver jeg sgu stadig narret en gang imellem, og sådan må det nødvendigvis også være - for ellers er jeg blevet FOR skeptisk! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 11. Oktober, 2017 For ex when I have someone who canceled meeting - I let him make an appointment ONLY 30 min before - if I will have time. I wont make bookings in bigger advance for this kind of person. If someone make an appointment and did not come - he will have no chance to see me in future. I really hate it. I had this ugly situation not so long time ago. He called me that he will be in 30 min, I was free then so I agreed (Good that I didnt say no for other one at the same time) I was waiting at the time we agreed - 5 min later I wrote him (I had a suspicious after he started to asking me questions "can I COME IN YOUR MOUTH" and other simmilar using this kind of words, what usually sugest that this person is just jerking of...) are you comming? And he wrote me back "NOT". It is so waste of time and nervs... Like I said - this situation doesnt "steal" my money, but it is still annoying... :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1462 Skrevet 12. Oktober, 2017 Lige en lille tanke Har i tænkt over om det i nogle tilfælde kan være andre piger som udgiver sig for at være en kunde med interesse for besøg Specielt hvis aftalen bliver lavet via @ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 12. Oktober, 2017 Madame I skrev, for 7 minutter siden: Lige en lille tanke Har i tænkt over om det i nogle tilfælde kan være andre piger som udgiver sig for at være en kunde med interesse for besøg Specielt hvis aftalen bliver lavet via @ Hvis en kollega ikke kan døje synet af dig, kunne det vel sagtens ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1462 Skrevet 12. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 3 minutter siden: Hvis en kollega ikke kan døje synet af dig, kunne det vel sagtens ske. Tjoo .... Jalousi kan være en grim ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 12. Oktober, 2017 Det er selvfølelig ikke i orden at udeblive fra en aftale, det er heller ikke i orden at melde afbud én time før, medmindre man vitterlig har en god grund, men omvendt er den min oplevelse at mange glædespiger er for hysteriske på dette område. Jeg har eksempelvis selv oplevet at være blevet blacklisted for om mandagen at melde afbud på en aftale tre dage senere (om torsdagen). ;( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg