Hop til indhold

Recommended Posts

Kvaliteten på stedet er svingende, men sidst jeg var der var det noget af en oplevelse jeg parkede lige foran døren og blev budt velkommen af alle piger, der var weekend og der var en lille mini fest igang, jeg gav hånd til to andre brødre som var på vej ud. Nikole (som desværre nok kun var denne ene gang i dk), hun var en humør bombe, og overdrevent lækker, hun røg direkte ind på min top 10. Bagefter sad jeg i stuen og drak lidt med de andre piger. Men en stor oplevelse som jeg nok aldrig glemmer. Det afhænger meget af hvilken piger der er der om det er godt eller skidt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvaliteten har været alt for svingende med de oplevelser, jeg har haft i huset. Jeg har kun oplevet én pige, som jeg besøgte mere end én gang (Rachel). Jeg har vel knaldet 6-7 piger på adressen. Den sidste pige jeg knaldede i huset (Simona) måtte jeg ikke knalde doggy, hvilket jeg aldrig har oplevet før hos en GP. 

Grundet meget bedre service andre steder, er jeg personligt stoppet med at komme der, på trods af huset ligger perfekt ift. mig samt lige ved siden af Fitness World, hvor jeg træner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Cloe til en omgang på 15 minutter. Hun var fuld af energi og meget velvillig. Og som du korrekt har konstateret, ikke særlig høj, jeg vil gætte 155. Jeg vil anbefale hende, har bare ikke haft tid til at lave en ordentlig anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...