FlotteFyr22 1 Skrevet 6. Oktober, 2017 (edited) http://annoncelight.dk/showad/219269 Hej Er der nogle her inde der har prøvet hende her og kan anbefale hende Redigeret 6. Oktober, 2017 af FlotteFyr22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 10. Oktober, 2017 Er der ske ikke nogen der har været på besøg der, og kan berette lidt. venter sammen med Flottefyr22 på et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 11. Oktober, 2017 Tag dog selv afsted og skriv en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 13. Oktober, 2017 Både flotteFyr22 og jeg har spurgt i et pæn sprog. så kan vi vel også forvente et pænt svar, enten negativ eller positiv, men kan kan godt svare i en ordentlig tone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 336 Skrevet 16. November, 2017 Hører også gerne nærmere hvis nogen har været der ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 17. November, 2017 Tag dog VENLIGST selv afsted og skriv herefter en anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 27. December, 2017 Har besøgt denne Trans. Det var ikke nogen fornøjelse at besøge hende. For det første møder man en fed neger. For det andet var personen ikke skide feminin. Personen er ikke særlig hensynsfuld da han knepper mig. Efter at have været der i 15 min bliver jeg nødt til at give op og gå. Det er de dårligste penge jeg nogensinde har købt sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg