Impact 13 Skrevet 6. Oktober, 2017 Kære GP’ere, Jeg er journalist på Impact tv og researcher til en tv-dokumentar om sexarbejde til en lødig, landsdækkende tv-kanal. På redaktionen støder vi hele tiden på en masse myter og fordomme om sexarbejde, og dem vil vi meget gerne se nærmere på og gøre op med. Vi er ikke på jagt efter en endegyldige sandhed, men derimod søger vi kvinder, der vil bidrage med et nuanceret syn på den ofte ensidige debat i medierne. Vi leder efter stemmer, der kan udfordre forestillingen om prostituerede som ofre og sexarbejde som noget, man “ender i” og skal ud af hurtigst muligt. Derfor vil jeg gerne tale med kvinder, der trives med deres arbejde på godt og ondt, som har truffet et valg og vil stå ved det. Vores ambition er på ingen måde at sætte spørgsmålstegn ved de kvinder, der oplever prostitution som skadeligt og ødelæggende; det må være den enkelte sexarbejders oplevelser, der definerer hendes virkelighed. Men vores påstand er, at der er nødt til at være plads til langt mere refleksion og indsigt, når vi taler om sexarbejde. I første omgang vil jeg gerne tage en snak til research og udenfor citat. Hvad der derefter skal ske, aftaler vi. Al henvendelse er fuldstændig uforpligtende. Jeg håber at høre fra jer. Bedste hilsner Freya Skov Tlf: 53334282 Mail: [email protected] http://www.impacttv.dk/ 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 6. Oktober, 2017 Er den dokumentar ikke lavet en del gange efterhånden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Oktober, 2017 MichSims skrev, for 36 minutter siden: Er den dokumentar ikke lavet en del gange efterhånden? Shyyyy..der står i reglerne at vi skal tage godt mod de nye... Den der er helt ny... Et helt nyt emne...vi skal undersøges og der skal gøres op med myter og vi kan komme i tv! Hvem kommer først? Jeg tror Betina sexyfisse er frisk! Jeg vidste bare der ville komme en god fredags tråd...... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Oktober, 2017 Følgende er fra Impacttv. Citat !mpact vil lave TV der udfordre, inspirerer og lægger op til debat. Vi har valgt en strategi, hvor vi vil udvikle det tv-indhold, som vi selv mener er vigtigst. Vi overlader ikke det publicistiske til broadcasterne, og vi vil ikke bare producere det de efterspørger. Vi vil selv sætte dagsordenen med de historier, vi mener er vigtige at fortælle. Dem præsenterer vi for broadcasterne for at finde den tv-kanal, der er bedst egnet til indholdet. Der er nok ingen tvivl om, at branchen ikke kun kvinderne gerne så en eller flere udseender, hvor branchen selv sætter vinklingen, og emner, således at den efterfølgende debat for engangsskyld sker med udgangspunkt i hvordan branchen selv oplever det gode og dårlige omkring købesex. Nu er der jo efterhånden mange der har forsøgt sig med en kort invitation her på EG. Typisk har der været dyb tavshed, hvis nogle stillede uddybende spørgsmål omkring projektet. Resultatet har typisk også skabt den følelse at de involverede, at de overhovedet ikke kunne genkende sig selv. Der har været anvendt stemmeslørring, således at specielt mændene fremstår som kedelige forbryder typer. Kvinderne har oplevet, at hvis de blot har omtalt en detalje fra deres opvækst, og eller har fortalt en masse gode ting, så har man udelukkende fokuseret på denne detalje. Det vil nok styrke jeres mulighed for komme i kontakt med relevant kvinder, hvis man eksempelvis i denne tråd ofre nogle ressourcer på at besvare uddybende spørgsmål, og derved få etableret en gensidig respekt og tillid omkring hvordan man ønsker at skrue det sammen, for derigennem at skabe et fair grundlag for den efterfølgende debat det vil skabe. TheVoice 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Oktober, 2017 Lady Cherie skrev, for 13 minutter siden: Jeg vidste bare der ville komme en god fredags tråd...... Yes, så blev dagen jo reddet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 6. Oktober, 2017 (edited) Jeg vil gerne byde Freya og Impact tv velkommen! Og så synes jeg at det er dårlig opdragelse, når de, der har været med på dette forum i en menneskealder (og ”migranter” fra Venuslogen) lidt nedladende mener at det har de set før, hver gang en journalist, forsker, studerende eller interesseorganisation forsøger at komme i kontakt med en glædespige eller en kunde. Jeg synes at henvendelsen virker seriøs, og ikke fortjener denne gammelsure modtagelse. Så hvis resten af koret holder igen, så er det godt. Redigeret 6. Oktober, 2017 af Finn1101 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Oktober, 2017 Tja jo tv selskabet hjemmeside er da inf9rmativ og deres “C/V” er da fint, da jg ikke er i gruppen de vil tale med, kan jeg kn ønske held og lykke med projektet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 6. Oktober, 2017 Impact TV... var det ikke også dem som stod bag "Mormors Bordel" med Bjerrehus og Thisted?? Impact skrev, for 5 timer siden: Men vores påstand er, at der er nødt til at være plads til langt mere refleksion og indsigt, når vi taler om sexarbejde. Det lyder godt. "Mormors bordel" var jo bare to "kendissers" personlige mening til emnet, og derved temmelig overfladisk. Jeg vil dog anbefale, at I dropper med at kalde det sex-arbejde, men istedet kalder det sex med penge involveret eller lignende. Hvis I kalder det for et "arbejde", har I principielt taget side i en gammel diskussion om, om det at være GP er et arbejde som alle andre typer arbejder, og - til dels - om det skal anerkendes som et almindeligt erhverv. Og rippe op i den debat, vil være meget forstyrrende, hvis I ønsker at opnå mere refleksion og indsigt. Jeg vil også anbefale, at I bliver nød til at se på menneskets forhold til sex i det hele taget. F.eks. helt grundliggende: "Hvad er sex?" "Hvorfor vil vi gerne have sex?" Og hvad er et normalt sundt forhold til sex? Ja, kan man i det hele taget tale om noget "normalt" i forhold til sex? Og hvad med hyperseksualitet? - når en klinik-GP siger hun trives med at have sex med stribevis af mænd i 6-8 timer flere gange om ugen, er det så tale om en slags hyrperseksualitet (i positiv forstand)? Osv. osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 6. Oktober, 2017 De skal med andre ord lave en hel temalørdag om sex, før de kan kaste sig over GP'erne? Tror ikke, at du skal satse på en karriere i TV-branchen (med mindre monopolet bliver genindført). 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Oktober, 2017 Virgula skrev, for 11 minutter siden: De skal med andre ord lave en hel temalørdag om sex, før de kan kaste sig over GP'erne? Tror ikke, at du skal satse på en karriere i TV-branchen (med mindre monopolet bliver genindført). Det vil være en god ide, så slipper vi for alt det fragmenterede pjat fra DR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Oktober, 2017 Finn1101 skrev, for 4 timer siden: Jeg vil gerne byde Freya og Impact tv velkommen! Og så synes jeg at det er dårlig opdragelse, når de, der har været med på dette forum i en menneskealder (og ”migranter” fra Venuslogen) lidt nedladende mener at det har de set før, hver gang en journalist, forsker, studerende eller interesseorganisation forsøger at komme i kontakt med en glædespige eller en kunde. Jeg synes at henvendelsen virker seriøs, og ikke fortjener denne gammelsure modtagelse. Så hvis resten af koret holder igen, så er det godt. Hold da op Finn Du må skuda have været skoleinspiktør i dit tidligere liv, har du taget spanskrøret med? Er det nu jeg skal kikke ned i gulvet? Tag dig nu liiiiiiige sammen ik? Der ligger en milliard million tråde om gode råd om how to kom ind på os, hvis man vil det, og i mine øjne burde der faktisk nedsættes et "Panel" som ugens Spørgejørgen, fra div Dameblade, Se og hør, TV2, efterskoler, Barcholer, skole, og gulvarbejdere kan henvende sig til. De har i forvejen udarbejdet et udkast som spørgen skal svare på: navn, adresse, emal-adresse, telefonnr, beskæftigelse, beskæftigelsested, uddannelse osv....for at vide om vedkomne overhovede er seriøssssssssssss. Så er der et standart svarark fra ca. 10 piger og 10 drenge i forskellig alder der har svaret på div spørgsmål: hvornår startede du? er du liderlig med alle? gør du det for penge? har du en kærste? har du børn? bruger du narko? har du en bagmand? kender du til traffiking? vil du holde op hvis du kan? ved din mor det? bor du sammen med din kærste? osv Se så...det var så lige det lille problem....nemt og bekvemt...og nej jeg laver ikke noget panel! Flere ting vi skal have løst her fredag aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. Oktober, 2017 (edited) MichSims skrev, for 8 timer siden: Er den dokumentar ikke lavet en del gange efterhånden? Jo, og journalister er rene medieludere. Rent ud sagt! Gid de holdt sig væk, for i de fem år, jeg har været herinde, har alle helhjertede – og halvhjertede – forsøg på at give et fair billede af btanchen, kun ført til – ingenting. Jeg husker f.eks, hvordan "Ludvig" i efteråret 2012 afsatte en hel arbejdsdag for at tale med en journalist fra et ellers seriøst lasndsdækkende dagblad. Han fortalte og videregav sine dybe erfaringer med branchen – og hvad kom der ellers ud af det? Ingenting. Ingen som helst ting. Journaisten fik tilsyneladende contraordre fra redaktionen! Dagbladets redaktion fandt således ikke artiklen tungtvejende nok, og her havde Ludvig ellers afsat en hel arbejdsdag for at møde en journalist! Det er lige før, at Ludvig kunne have krævet erstatning for tabt arbejdsfortjeneste. Men hvem ville gide høre på ham i den situation? Så derfor: Hold Jer langt væk fra dagspressen, og kvæl den via tavshed. Den har nu over flere gange bevist, at den ikke vil branchen noget som helst godt! Redigeret 6. Oktober, 2017 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 7. Oktober, 2017 Borende X skrev, for 17 timer siden: [...} Hold Jer langt væk fra dagspressen, og kvæl den via tavshed. Den har nu over flere gange bevist, at den ikke vil branchen noget som helst godt! Jeg forstår ikke denne holdning. Jeg kan godt være enig i at I man ikke nødvendigvis bliver behandlet med den respekt, som man burde, hvis man stiller op til noget som for mange vil være ømtåligt, og man bør tænke sig om, før man stiller op i medierne – både som glædespige og kunde – men hvis man føler at man kan bidrage uden nævneværdige konsekvenser, så bør man da bidrage, især hvis man mener noget andet end det typiske billede, også selvom det af og til kan være en fuser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Oktober, 2017 Finn1101 skrev, for 14 minutter siden: Jeg forstår ikke denne holdning. Jeg kan godt være enig i at I man ikke nødvendigvis bliver behandlet med den respekt, som man burde, hvis man stiller op til noget som for mange vil være ømtåligt, og man bør tænke sig om, før man stiller op i medierne – både som glædespige og kunde – men hvis man føler at man kan bidrage uden nævneværdige konsekvenser, så bør man da bidrage, især hvis man mener noget andet end det typiske billede, også selvom det af og til kan være en fuser. Jeg forstår godt din tankegang. Men jeg er flere gange herinde på EG´s side siden januar 2012 blevet skuffet over alle de velvillige journalister, der kommer ind og gerne ville give et billede af branchen. Billedet er gerne endt i en bekræftelse af det fordømmende omgivende samfunds holdning til det enkle forhold, at mand og kvinde gerne vil i sexuel kontakt med hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 7. Oktober, 2017 Lady Cherie skrev, for 20 timer siden: Hold da op Finn Du må skuda have været skoleinspiktør i dit tidligere liv, har du taget spanskrøret med? Er det nu jeg skal kikke ned i gulvet? Tag dig nu liiiiiiige sammen ik? Der ligger en milliard million tråde om gode råd om how to kom ind på os, hvis man vil det, og i mine øjne burde der faktisk nedsættes et "Panel" som ugens Spørgejørgen, fra div Dameblade, Se og hør, TV2, efterskoler, Barcholer, skole, og gulvarbejdere kan henvende sig til. De har i forvejen udarbejdet et udkast som spørgen skal svare på: navn, adresse, emal-adresse, telefonnr, beskæftigelse, beskæftigelsested, uddannelse osv....for at vide om vedkomne overhovede er seriøssssssssssss. Så er der et standart svarark fra ca. 10 piger og 10 drenge i forskellig alder der har svaret på div spørgsmål: hvornår startede du? er du liderlig med alle? gør du det for penge? har du en kærste? har du børn? bruger du narko? har du en bagmand? kender du til traffiking? vil du holde op hvis du kan? ved din mor det? bor du sammen med din kærste? osv Se så...det var så lige det lille problem....nemt og bekvemt...og nej jeg laver ikke noget panel! Flere ting vi skal have løst her fredag aften? hvor er det plat du kalder Finn for skoleinspektør fordi han har en mening, og samtidig skal du lige overrule og fortælle hvor skabet skal stå og hvor dumme spørgeskemaerne er har du overhovedet set et spørgeskema fra ImpactTv? hvis du synes det hele er så skrækkeligt så hold da snuden væk og lad vær at ødelægge tråden for dem der har interesse i den og hvad så at der bliver spurgt jævnligt herinde?? det lader jo til at hr og fru havregrød stadig har en dyster mening om prostitution og ikke ser nuancer så skader det da ikke hvis flere vil stille op og jævnligt fortælle nogle andre sider end de eneste sider der altid bliver potrætteret ih guder 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Oktober, 2017 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg forstår godt din tankegang. Men jeg er flere gange herinde på EG´s side siden januar 2012 blevet skuffet over alle de velvillige journalister, der kommer ind og gerne ville give et billede af branchen. Billedet er gerne endt i en bekræftelse af det fordømmende omgivende samfunds holdning til det enkle forhold, at mand og kvinde gerne vil i sexuel kontakt med hinanden. Det billede vi gerne vil at tegne af det hjørne af prostitutionsbranche, som vi nyder, er der vist bare ikke rigtig nogen der finder interessant nok til, at ville lave en udsendelse om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Oktober, 2017 aaisha skrev, for 1 minut siden: og hvad så at der bliver spurgt jævnligt herinde?? det lader jo til at hr og fru havregrød stadig har en dyster mening om prostitution og ikke ser nuancer så skader det da ikke hvis flere vil stille op og jævnligt fortælle nogle andre sider end de eneste sider der altid bliver potrætteret ih guder Problemet og de forskellige udbrud tager jo afsæt i, at de andre sider som du kalder dem, typisk ikke kommer frem. Havde man håbet på i sin medvirken, at man kunne fortælle sin historie og opdager at man er blevet portrætteret til ukendelighed, er det vist en meget naturlig reaktion. Hvis man læser tråde som denne, burde det faktisk også på et seriøst plan fremgå, hvad der forventes fra branchens side hvis man skal deltage og efterfølgende kunne stå på mål for resultatet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 7. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Problemet og de forskellige udbrud tager jo afsæt i, at de andre sider som du kalder dem, typisk ikke kommer frem. man kan jo omvendt sige at hvis det hver gang udløser skabagtige indlæg som fast indslag så bliver intet nogensinde ændret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Oktober, 2017 aaisha skrev, for 28 minutter siden: man kan jo omvendt sige at hvis det hver gang udløser skabagtige indlæg som fast indslag så bliver intet nogensinde ændret Bestemt. og omvendt sender det jo også det signal "hør nu her, hvis i vil noget med os, så vis lidt mere aktiv interesse end blot at smide en invitation, og forvente at folk melder sig". Men egentligt synes jeg faktisk at din bemærkning faktisk stiller et seriøst spørgsmål, nemlig "Jamen ønsker man reelt i branchen at noget skal ændres" ? Uden at tænke sig om, vil mange sikkert sige "Ja da". Måske skal et sådant ja, tolkes som en forventning om at andre ændre noget. Det kommer næppe til at ske, og derved når vi hurtigt frem til at hvis noget skal ændres, skal initiativerne komme fra branchen eller hvis man springer på diverse invitationen, skal man gå ind og kræve delt ejerskab, og derved ikke overlade signalværdierne til tilfældighederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 7. Oktober, 2017 TheVoice skrev, 1 time siden: Det billede vi gerne vil at tegne af det hjørne af prostitutionsbranche, som vi nyder, er der vist bare ikke rigtig nogen der finder interessant nok til, at ville lave en udsendelse om. Egentlig synes jeg der kunne være mange gode vinkler på en tv-udsendelse. Hvilket hjørne er det vi oplever eller vil tegne ? Hvordan den studerende lever lidt i sus og dus på at have 1-2 vagter om måneden der giver hende cirka 10.000 lige ned i foret hver måned. Sådan er der visse rigtige studiner der forsøder deres tilværelse i Århus som jo er en by for mange studerende (Universitet, Handelshøjskolen osv). Eller hvordan den enlige mor pludselig lever godt og har råd til en masse til sig selv og børn, som hun ellers ikke vill have. Eller hvordan en pige der er vild med sex kombinerer lysten med arbejdet og har det forrygende med dette osv. Det er vel sådan en verden en del af os måske ofte tror vi oplever, det er sådan en verden vi helst vil opleve, det er sådan vi gerne vil fortælle om. Men er det nu også den rigtige verden vi altid oplever, den verden vi gerne vil opleve, skrive og fortælle om. Er det hjørne vi oplever nu så harmonisk som vi selv gerne vil tro ? Det kan man selvfølgelig ikke sige noget genrelt om, det er forskelligt fra GP til GP, og vi lytter jo helst til de piger som fortæller om at alt er så fantastisk, det er mest rart for os selv at lytte til dem. Men selv i vores lille andedam her på Eroguide kan jeg huske en håndfuld piger der kastede håndklædet i ringen eller fik revideret deres syn på deres eget job, branchen og os kunder efter noget tid i branchen og det var ikke til det positive, F.eks. og mest kendt var Jasmin, der jo endte over i en grøft hvor hun iflg egne indlæg begyndte at finde forståelse og sympati for prostituionsmodstandernes argumenter og selv på en måde hvor jeg synes hun malede et for negativt billede af jobbet som GP og os kunder. Jeg husker ikke hvem de andre piger var, men deres indlæg kan sikkert findes frem, men der er aldrig nogen der nævner dem, i stedet ser jeg af og til indlæg fra brugere der husker at der engang var en pige herinde der sagde hun var nymfoman og derfor var hun GP, sagde hun, og det er jo noget vi kan lide at høre og huske på. Jeg tør ikke selv at udtale mig om klippefast hvor fantastisk branchen er eller vores lille hjørne. Jeg tror der findes piger der klarer jobbet godt og oprigtig er glad for det, jeg tror der er piger der knækker mentalt over jobbet, måske de allerede var i lidt ubalance inden de tog jobbet, jeg tror nogen tvinges til jobbet, enten direkte eller indirekte, jeg tror nogen starter af økonomisk armod og sådan kan man blive ved. Mange årsager. Som kunde kan man kun gøre det at besøge piger der virker i balance med sig selv, glade og arbejder i pæne omgivelser men det er ingen garanti for noget som helst. Min pointe er at det hjørne som vi gerne vil tegne herinde og som du nævner, tror jeg, bedømt på flere indlæg fra brugere herinde, måske i højere grad er lidt ønsketænkning end det egentlig er et helt oprigtig udtryk for hvordan det ser ud. Det er såmænd naturligt nok at begge parter ønsker at tegne dette billede, men som kritisk journalist er det måske også et billede man ikke bare ukritisk ønsker at være formidler på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Oktober, 2017 @Aros Godt og konstruktivt indlæg. Jeg er helt enig I, at der er mange spændende og gode vinkler, der selvfølgelig også skal udbredes hvis en udsendelse skal skelne "vores hjørne". Mine indlæg handlede nu mere om gensidig indflydelse på hvad der skal vises og hvad der skal skæres væk. Jeg er godt klar over, at ønsketænkningen ikke afspejler virkeligheden. Den del kan såmænd sagtens smides med ind i et program, for også at vise åbenhed omkring, at der også findes mange der lever I en drømmeverden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 7. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: @Aros Godt og konstruktivt indlæg. Jeg er helt enig I, at der er mange spændende og gode vinkler, der selvfølgelig også skal udbredes hvis en udsendelse skal skelne "vores hjørne". Mine indlæg handlede nu mere om gensidig indflydelse på hvad der skal vises og hvad der skal skæres væk. Jeg er godt klar over, at ønsketænkningen ikke afspejler virkeligheden. Den del kan såmænd sagtens smides med ind i et program, for også at vise åbenhed omkring, at der også findes mange der lever I en drømmeverden. Fair nok og enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 7. Oktober, 2017 aaisha skrev, for 4 timer siden: hvor er det plat du kalder Finn for skoleinspektør fordi han har en mening, og samtidig skal du lige overrule og fortælle hvor skabet skal stå og hvor dumme spørgeskemaerne er har du overhovedet set et spørgeskema fra ImpactTv? hvis du synes det hele er så skrækkeligt så hold da snuden væk og lad vær at ødelægge tråden for dem der har interesse i den og hvad så at der bliver spurgt jævnligt herinde?? det lader jo til at hr og fru havregrød stadig har en dyster mening om prostitution og ikke ser nuancer så skader det da ikke hvis flere vil stille op og jævnligt fortælle nogle andre sider end de eneste sider der altid bliver potrætteret ih guder Kære Aaisha Tilgiv mig at jeg har udtrykt mig, så dårligt at du overhovede ikke har forstået mit indlæg, trods du sikkert har læst det flere gange, hvad jeg kan anbefale, man gør før man svare andre i en debat. Smiler sødt til dig .... Lady Cherie...Hex af Guds Nåde!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 7. Oktober, 2017 (Lad nu ikke Eroguide udvikle sig til et nyt Venuslogen). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 7. Oktober, 2017 Denne her tråd er jo fra trådstarters side henvendt til pigerne - men rent undtagelsesvis vover jeg lige pelsen med osse at svare herinde, selv om det jo så ikke var os mænd, henvendelsen var rettet til. Jeg tror - det er kun et gæt - at de piger, som henholder sig negativt angående sådden en undersøgelse, tænker på de mange andre tidligere gange, hvor der er blevet rettet forespørgsler af lignende art som trådstarters her og på andre sites. Mange af disse gange er det løbet ud i sandet eller forløbet på en lidet heldig måde. Selv stillede jeg op til et lignende interview for nogle år siden, hvor man søgte gæster, som havde besøgt sexarbejdere. På trods af et temmelig stort forarbejde både hos mig, et par journalister og andre medvirkende, løb dette osse ud i sandet, og der kom aldrig noget resultat ud af det. De af os, som ofte har oplevet dette, er nok bare lidt negative - men andre må naturligs bare klø på, hvis de synes, det er interessant. I øvrigt var det nok heller ikke meningen, der skulle komme en debat ud af det - de piger, som ville være med, skulle vist bare henvende sig til trådstarter via dennes e-mail, telefonnummer etc,. som er leveret ovenfor. Jeg håber naturligvis, at der er nogen, der har meldt sig eller vil melde sig. Men jeg kunne da godt tænke mig at spørge trådstarter, om der ikke alternativt ville være en idé at henvende sig direkte til sexarbejderne gennem de telefonnumre, som vi andre når dem på - eller ved simpelthen at forsøge at dukke op på klinikkerne, hvor nogle af dem arbejder. Har det været forsøgt? Eller ville det være en idé (spørgsmålet er henvendt til trådstarter/Impact/Freya): Ærbødigst, Spider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg