Sexy_Joe 49 Skrevet 6. Oktober, 2017 Hej Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor Skrevet 6. Oktober, 2017 Sexy_Joe skrev, for 2 minutter siden: Hej Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret. Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd. Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 6. Oktober, 2017 Denfrækkehusmor skrev, for 4 minutter siden: Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret. Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd. Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret . Tak for svar. Mit første bud var måske noget svamp. Men det sad ikke på selve penis da det var dækket af selve kondom men kondomet hang også da jeg trak ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillehans 7 Skrevet 6. Oktober, 2017 Denfrækkehusmor skrev, for 6 minutter siden: Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret. Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd. Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret . Samme svar her fra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 6. Oktober, 2017 Yep - hun har bare været godt op at køre Og ja - helt normalt og slet ikke tegn på noget mindre godt Så - chill, bro - alt er som det skal være 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 6. Oktober, 2017 Tak til jer alle for jeres input. Er mere rolig nu end før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 6. Oktober, 2017 Sexy_Joe skrev, 1 time siden: Hej Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. Sandsynligheden for, at hun har noget at smitte med, er meget, meget lille. Så tag det bare helt roligt. Det har været helt almindeligt, lækkert, skedesaft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 1. December, 2017 Ja eller måske sæddræbende creme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg