Hop til indhold
Guest gppigen97

anmeldelse af sugardaddy

Recommended Posts

Guest gppigen97

https://sugardaters.dk/show?alias=Franz+Elmo

nu da der kun er dette til sugarbabes men der er ikke nogen til så vi kvinder kan lave anmeldelse af sugardaddies.

Nu har jeg siddet herinde i en del og set hvordan i mænd/fyre laver nogle oplevelser med pigerne inde på SD..

men hvad pigerne hvordan kan de lave anmeldelse på jer

for personligt er jeg så træt af at man laver en aftale med en fyr og derefter så de vælger at droppe aftalen uden at give besked.. jeg har lagt et link ved denne fyr som brændte mig af her til aften vi aftalte et tidspunkt og jeg ankom til adressen som viste sig at være en helt anden mands adresse og jeg ventede 30 min før jeg opgav og kørte hjem og jeg kan så også nævne andre useriøse mænd derinde men det vil være spild af tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kreds

Trist historie. Der er desværre idioter alle vegne, hvilket smitter af på os andre. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, nu har jeg jo altid ment, at sukkerkonceptet er usundt.

Men hvorom alting er: Hvor adskiller din oplevelse sig fra det, som "almindelige" glædespiger oplever og ret tit beretter om herinde, når vi taler om mødetider og misligholdte aftaler?

Der er flere link herinde, der belyser problematikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gppigen97
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Tjah, nu har jeg jo altid ment, at sukkerkonceptet er usundt.

Men hvorom alting er: Hvor adskiller din oplevelse sig fra det, som "almindelige" glædespiger oplever og ret tit beretter om herinde, når vi taler om mødetider og misligholdte aftaler?

Der er flere link herinde, der belyser problematikken

jeg skriver nu om det kun er jer mænd som er gode til at lave anmeldelser ang SD og jeg har endnu ikke set en eneste pige lave anmeldelse om mændene så jeg syntes at være på sin plads os piger på sd også kan være bekendt at skrive vores oplevelser derinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
gppigen97 skrev, for 15 minutter siden:

jeg skriver nu om det kun er jer mænd som er gode til at lave anmeldelser ang SD og jeg har endnu ikke set en eneste pige lave anmeldelse om mændene så jeg syntes at være på sin plads os piger på sd også kan være bekendt at skrive vores oplevelser derinde

GP pige - kontakt adm. af siden og bed dem oprette en tråd til sugardads, det hører ikke hjemme her !

Jeg tvivler på der er mange sugarbabes der følger med på dette site - måske GP piger, men i er jo også mere proff i tilgangen til sexdates :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gppigen97
8270 skrev, Lige nu:

GP pige - kontakt adm. af siden og bed dem oprette en tråd til sugardads, det hører ikke hjemme her !

Jeg tvivler på der er mange sugarbabes der følger med på dette site - måske GP piger, men i er jo også mere proff i tilgangen til sexdates :-)

og hvorfor må den ikke stå herinde.. ;) jeg kan se at du er nyoprettede tror ikke rigtig på det der

Del dette indlæg

Link til indlæg
8270 skrev, for 9 minutter siden:

Nu ikke skære alle over én kam. ;)

SB=GP uanset antal aftaler og nogle laver flere aftaler end andre, men vi er stadig i samme båd. Det er jo sex for penge eller gaver. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
gppigen97 skrev, for 26 minutter siden:

og hvorfor må den ikke stå herinde.. ;) jeg kan se at du er nyoprettede tror ikke rigtig på det der

Ny oprettet - jeg ved ikke hvor længe man skal være medlem før status ændres..

Kender du ikke forskel på sugababe og sugardad - så har du da et problem - vi (primært mænd) der bruger denne tråd søger sikkert yderst sjælendt en sugardad !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
StudineMILF skrev, for 14 minutter siden:

Nu ikke skære alle over én kam. ;)

SB=GP uanset antal aftaler og nogle laver flere aftaler end andre, men vi er stadig i samme båd. Det er jo sex for penge eller gaver. :)

De unge kvinder jeg ser, som besøger mig, de ville blive fornærmet hvis jeg begyndte at kalde dem Gp / ludere..

Gp piger som arbejder på klinik osv. - i er da på ingen måde at sammenligne med en ung sugarbabe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
8270 skrev, Lige nu:

De unge kvinder jeg ser, som besøger mig, de ville blive fornærmet hvis jeg begyndte at kalde dem Gp / ludere..

Gp piger som arbejder på klinik osv. - i er da på ingen måde at sammenligne med en ung sugarbabe...

Jeg har lavet 1 aftale på 6 måneder min ven. Så må jeg vel  i din optik være en SB ? Sådan noget fis, og hvis man leger på et bordel er det vel fordi at man gerne vil være anonym. Hvis du får sex og du giver penge så er det SAME SAME. Bild du bare dig selv ind at du IKKE har med en GP eller LUDER, som du så smukt kalder os og gøre

Jeg vil ikke ødelægge denne tråd yderligere. Ville bare lige som det retfærdige menneske jeg er kommentere.

God dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gppigen97
8270 skrev, for 5 minutter siden:

jeg er så ikke glædespige på nogen måde.. bare fordi der står at jeg er glædespige betyder det ikke at jeg er det.. jeg er sugarbabe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gppigen97
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg har lavet 1 aftale på 6 måneder min ven. Så må jeg vel  i din optik være en SB ? Sådan noget fis, og hvis man leger på et bordel er det vel fordi at man gerne vil være anonym. Hvis du får sex og du giver penge så er det SAME SAME. Bild du bare dig selv ind at du IKKE har med en GP eller LUDER, som du så smukt kalder os og gøre

Jeg vil ikke ødelægge denne tråd yderligere. Ville bare lige som det retfærdige menneske jeg er kommentere.

God dag :)

lad være med at skændes med personen.. profilen er nyoprettet.. så det er en spammer og er igang med at skrive grimt til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
gppigen97 skrev, for 5 minutter siden:

lad være med at skændes med personen.. profilen er nyoprettet.. så det er en spammer og er igang med at skrive grimt til alle

Jeg har været medlem siden 19. April - og lavet knap 100 indlæg. - så kalde mig spammer, det er da ubegavet - jeg skriver ikke grimt til nogen, jeg kommenterer på en tråd som jeg mener er malplaceret. 

så når du og din veninde arbejder på klinik - så leger i ? - ok, det er da en måde at beskrive det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gppigen97
8270 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har været medlem siden 19. April - og lavet knap 100 indlæg. - så kalde mig spammer, det er da ubegavet - jeg skriver ikke grimt til nogen, jeg kommenterer på en tråd som jeg mener er malplaceret. 

så når du og din veninde arbejder på klinik - så leger i ? - ok, det er da en måde at beskrive det..

jaja.. hvis du har lavet over 100 indlæg hvorfor kan jeg så ikke finde nogen og desuden du tror vist alle arbejder på en klink.. men du er ikke vist ikke den kloge kniv i skuffen.. hvis du ikke bryder dig om en tråd eller en kommentar så hop videre til den næste i stedet for

Del dette indlæg

Link til indlæg
8270 skrev, for 2 minutter siden:

Sæt du bare din lid til moderationen herinde. Jeg tror godt de kan finde ud af hvad der er ok og sætte på uden din hjælp. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gppigen97
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Sugarbabe er stadig en der sælger sig for penge, så i min optik er GP og Sugarbabe begge nogen der prostituere sig. 

ok.. hvad laver du så herinde hvis du synes det.. undskyld at jeg spørge om det.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
gppigen97 skrev, for 39 minutter siden:

jaja.. hvis du har lavet over 100 indlæg hvorfor kan jeg så ikke finde nogen og desuden du tror vist alle arbejder på en klink.. men du er ikke vist ikke den kloge kniv i skuffen.. hvis du ikke bryder dig om en tråd eller en kommentar så hop videre til den næste i stedet for

Klog kniv i skuffen ?

hvis du er så blank at du ikke kan trykke på et profil navn og se info der, så har du nok ret i at du ikke er den hurtigste knallert i dit nabo lag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Sugarbabe er stadig en der sælger sig for penge, så i min optik er GP og Sugarbabe begge nogen der prostituere sig. 

Helt enig, men kan vi ikke også blive enige om at vi ikke sælger os selv, men en ydelse? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM
gppigen97 skrev, for 16 timer siden:

nu da der kun er dette til sugarbabes men der er ikke nogen til så vi kvinder kan lave anmeldelse af sugardaddies.

Nu har jeg siddet herinde i en del og set hvordan i mænd/fyre laver nogle oplevelser med pigerne inde på SD..

for personligt er jeg så træt af at man laver en aftale med en fyr og derefter så de vælger at droppe aftalen uden at give besked.. jeg har lagt et link ved denne fyr som brændte mig af her til aften vi aftalte et tidspunkt og jeg ankom til adressen som viste sig at være en helt anden mands adresse og jeg ventede 30 min før jeg opgav og kørte hjem og jeg kan så også nævne andre useriøse mænd derinde men det vil være spild af tid

Taget i betragtning, at det er min profil, så må jeg erkende, at det vist ikke er hele sandheden. 

Først og fremmest var aftalen ikke bekræftet, og jeg havde ikke givet mit telefonnummer eller adresse. Hvis du er den, jeg tror, du er, så stalkede du mig og opdrev selv de info. Derfor kan jeg heller ikke tage ansvaret for den forkerte adresse. 

Faktum er, at der var sygdom i min familie, og du valgte selv at køre ind til mig uden at have bekræftet aftalen. Jeg burde have skrevet dagen før og givet besked, men i farten glemte jeg alt om det. At du så vælger at opstøve min (forkerte) adresse og opsøge mig privat dagen efter på trods af manglende svar fra mig af må stå for egen regning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 1 time siden:

ok.. hvad laver du så herinde hvis du synes det.. undskyld at jeg spørge om det.. ;)

Skriver min mening.

Er forøvrigt stor tilhænger af at man kalder en spade for en spade. 

En skraldemand kan også kaldes en renovationstekniker, men de hentet begge vores affald. en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 39 minutter siden:

Helt enig, men kan vi ikke også blive enige om at vi ikke sælger os selv, men en ydelse? ;) 

Helt enig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
gppigen97 skrev, for 19 timer siden:

Vi venter spændt på dit svar på anklagerne, du er vel ikke en sølle stalker ?

er du en blank kniv, eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

I sælger ikke jer selv, men det er heller ikke en ydelse. Sex er en gensidig aktivitet, og kan aldrig blive kategoriseret som en en-vejs-ydelse. Sorry to say... :rolleyes:

(hvis det skal kategoriseres som en ydelse, vil det netop betyde, at I sælger jer selv)

Sandheden er at I lader jer forsørge af mænd. Præcis som den hjemmegående husmor lader sig forsørge af sin mand (plus evt. diverse elskere). Same same.

God sex er subjektiv. Man kan derfor ikke være "god" til at levere sex. At være "god" til sex vil være 100% afhængig af øjnene der ser. At GP'ere forestiller sig, at de er gode til at levere sex som en ydelse, er en illusion. Sex bliver kun godt når der er en sub-bevistheds-forbindelse mellem de to der har sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 7 minutter siden:

I sælger ikke jer selv, men det er heller ikke en ydelse. Sex er en gensidig aktivitet, og kan aldrig blive kategoriseret som en en-vejs-ydelse. Sorry to say... :rolleyes:

(hvis det skal kategoriseres som en ydelse, vil det netop betyde, at I sælger jer selv)

Sandheden er at I lader jer forsørge af mænd. Præcis som den hjemmegående husmor lader sig forsørge af sin mand (plus evt. diverse elskere). Same same.

God sex er subjektiv. Man kan derfor ikke være "god" til at levere sex. At være "god" til sex vil være 100% afhængig af øjnene der ser. At GP'ere forestiller sig, at de er gode til at levere sex som en ydelse, er en illusion. Sex bliver kun godt når der er en sub-bevistheds-forbindelse mellem de to der har sex.

Ahhh, jeg er vild med at mænd, der ikke selv har arbejdet på lagnerne fortæller mig sandheden om mit arbejde ;) 

PS. Nej, jeg lader mig ikke forsørge af af mænd, jeg er selvstændig erhvervsdrivende og arbejder for mine penge....Lader frisøren, kassedamen mf sig forsørge af sine kunder, eller tjener hun sine penge på den ydelse hun sælger dem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...