Hop til indhold
Decameron14

Minny i Vejle. An Angel in Disguise :)

Recommended Posts

Minny minder om S i væsen og udseende; smuk unpigekrop og sød, sjov og fræk. Så ved de indviede ca. hvor de kan placere Minny, og det siger (som nogen ved) ikke så lidt.

Var pænt smadret ovenpå en lang uge, og trængte til  forkælelse. Det er virkelig utroligt, hvordan sådan en omgang kan ændre hele billedet af en uge på bare en time :)  God, lang, kærlig massage både før og efter. Hovedbund og ansigt fik også en tur, og jeg var max klar efter diverse gensidige berøringer og en meget sensuel og sexet body to body massage. Og ikke mindst et sindssygt lækkert blow:P (uden). Var meget tæt på at komme der, men kunne godt mærke på Minny, at hun også gerne ville være med. Hendes lyde og strittende brystvorter var tegn på, at hun kunne lide det vi havde gang i. Minny er i det hele taget meget medlevende, nærmest kæresteagtig i sin tilgang. Hun sætter sig op på min pik og rider den, tilsyneladende med henblik på at få orgasme. Det er i hvert fald møg sexet, og jeg kan desværre ikke holde den tilbage længere; kommer langt og længe oppe i hende, og hun falder hen over mig, hvor vi ligger og nussser et stykke tid. Derefter får jeg endnu en lang gang kærlig massage, og igen får både nakke, hovedbund og ansigt en tur med små kys undervejs. God tid og no rush hele vejen igennem. Havde mest lyst til at tage hende med hjem på sofaen bagefter. Virkelig dejligt selskab og godt humør. Hun er lige til at forelske sig i og en Angel in Disguise.

Sagde hun var 26 år.
Smuk lille thai med ungpigekrop, str. B ægte bryster. To die for 

Hun er her vist i ca 2 mdr. Jeg kommer helst sikkert forbi en fredag eftermiddag igen.

https://annoncelight.dk/showad/234185

Ingen billeder desværre

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak :) og det korte svar er ja. Spørg dog efter pigen, da de ofte er flere piger på et sted.

Hvis jeg besøger et nyt sted bestiller jeg ofte bare massage til at starte med og ser om jeg får lyst til mere undervejs. Det gør jeg dog ofte;). Så derfor kan det på den anden side også være en fordel, at bestille fuldpakke fra fra start af. Så er der ingen afbrydelser undervejs og kan foregå mere flydende, så man bedre kan leve sig ind i "illusionen" om en massagesession der udvikler sig overordenligt positivt:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...