Hop til indhold

Recommended Posts

Neslo1108 skrev, for 1 time siden:

Søger en thai dame som modtager intimmassage. Er mobil så det kan være på hele Sjælland.

Som jeg læser anmeldelserne i dette forum, så er der da temmelig mange thai damer på Sjælland, som modtager intimmassage.

Mon ikke du lige skulle prøve den udmærkede søgefunktion ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg læser anmeldelserne i dette forum, så er der da temmelig mange thai damer på Sjælland, som modtager intimmassage.

Mon ikke du lige skulle prøve den udmærkede søgefunktion ??

Ja der er mange thaier som giver intimmassage men har ikke mødt nogen modtager decideret intimmassage feks yonimassage altså massage af deres skede/fisse. Hvis du kender nogen så enten del her eller send pb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Neslo1108 skrev, for 2 timer siden:

Ja der er mange thaier som giver intimmassage men har ikke mødt nogen modtager decideret intimmassage feks yonimassage altså massage af deres skede/fisse. Hvis du kender nogen så enten del her eller send pb

Nej så bliver det straks noget sværere.

Jeg tror ikke der er ret mange thaipiger generelt, som bryder sig om at fremmede mænd lige kommer ind fra gaden, og stikker fingrene op i deres mis. Det handler vel om en form for tillid, hvis det skal blive en god oplevelse.

Hvis man derimod får et noget tættere forhold til den enkelte thaipige (læs: Fast kunde, altid nyvasket, velklædt, ikke nærig, og i stand til at charmere daarmen) så er der stort set ingen grænser for, hvad der kan lade sig gøre. Og her taler jeg af personlig erfaring.

Så jeg vil anbefale, at du starter med at frekventere en pige med jævne mellemrum, og efterhånden som i får kemi,  kan du løfte sløret for dine inderste drømme. Så tror jeg såmænd sagtens du kan komme i mål med dit ønske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 38 minutter siden:

Nej så bliver det straks noget sværere.

Jeg tror ikke der er ret mange thaipiger generelt, som bryder sig om at fremmede mænd lige kommer ind fra gaden, og stikker fingrene op i deres mis. Det handler vel om en form for tillid, hvis det skal blive en god oplevelse.

Hvis man derimod får et noget tættere forhold til den enkelte thaipige (læs: Fast kunde, altid nyvasket, velklædt, ikke nærig, og i stand til at charmere daarmen) så er der stort set ingen grænser for, hvad der kan lade sig gøre. Og her taler jeg af personlig erfaring.

Så jeg vil anbefale, at du starter med at frekventere en pige med jævne mellemrum, og efterhånden som i får kemi,  kan du løfte sløret for dine inderste drømme. Så tror jeg såmænd sagtens du kan komme i mål med dit ønske.

Tak for input..og ja mente heller ikke lige det var så nemt at finde nogen her som tilbyder dette selvom jeg er erfaren inden tantra og yonimassage men bare ikke har prøvet det med en thai.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...