Hop til indhold
claus1965

Thaimassage Stoholm

Recommended Posts

Hej Brødre.

Så meldte trangen til thai massage med tilbehør sig og jeg undersøgte nettet for at se hvad der kunne fåes inden for rækkevidde af Herning.

Valget faldt på thaimassage i Stoholm, som er nord for Aulum.

Ringede til pigen og aftalte en tid, og tog afsted.

Huset er en 2 etagers ejendom med fælles indgangs dør, hvor der i stue etagen bor en anden lejer.

Nå men ind af døren og op på 1. sal.

Pigen åbnede døren, hun så meget sød ud og var lidt genert.

Hun spurgte på Engelsk hvad jeg gerne ville have, og jeg sagde massage, hvortil hun smilende viste mig ind i et rum ved siden af.

Efter at have smidt tøjet, fik jeg en dejlig omgang massage både bagpå og foran, undervejs strefede hun lillemanden op til flere gange hvilket selvfølgelig havde den ønskede effekt.

Undervejs fik vi talt sammen om hvorfor hun var her og omkring hendes familie der hjemme.

Da massage delen var overstået blev jeg bedt om at vende mig om, hvilket straks blev udført da lillemanden var kampklar.

Hun kikkede på den og smilte hvortil hun spurgte om den også skulle have en tur, hvilket jeg selvfølgelig syntes var en god ide.

Hun smed tøjet og der stod så en rigtig dejlig og velskabt pige med de dejligste former, ikke for tynd og heller ikke for buttet men lige min smag.

Jeg begyndte at kysse hendes bryster og mave for til sidst at ende nede imellem hendes ben, imens vred hun sig af vellyst.

Hun fik den helt store slikke tur på klitten og strefende slik omkring hendes lille stjerne, hvilket hun nød helt vildt.

efter den store slikketur så fik jeg et dejligt blowjob med kondom, og hun kunne virkelig suge den til roden med de lækreste slurp slurp lyde, så jeg var lige ved at komme.

Jeg måtte bede hende stoppe lidt da jeg virkelig gerne ville kneppe hende i hendes stramme fisse.

Efter en lille pause så var jeg klar på banen igen, og så skulle hun ellers have tur.

Vi var igennem mange stillinger, og hun stønnede af vellyd hele vejen igennem det hele.

Jeg spurgte om hun var til anal, desværre så var det ikke tilfældet, men pyt hendes fisse var utrolig stram og våd, og meget lækker at kneppe.

Efter en længere tur rundt på lagenet så kunne jeg ikke holde mig tilbage længere og kom, hun fik samtidig en orgasme så bagefter lå vi i hinandens arme og snakkede.

Vi vekslede telefon numre og har siden talt sammen flere gange, og jeg har selvfølgelig også været der igen da hun er en utrolig dejlig pige, både at have sex med men også at snakke med.

I næste uge kommer hun til Herning området tæt på hvor jeg bor, så der skal jeg ellers på besøg og have den store omgang.

Næste gang er det hendes tur til at jeg skal give hende massage, så det ser jeg frem til.

Jeg fandt hende på annoncelight under stoholm, så brødre kom ud af busken og besøg hende inden hun smutter hjem til Thailand igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...