kvinde 1966 1286 Skrevet 7. Oktober, 2017 Smil og verden smiler til dig... Syntes godt nok der har været en del negative kommentar herinde idag... Syntes ellers tonen plejer at være go... Man gider ikk ligefrem og deltage med kommentar ell noget.. Så derfor dette smil.... Vis bisserne for pokker og glæd dig over det er weekend... Selv vil jeg glæde mig til i morgen tidligt hvor jeg rejser en tur til varmen... Kan i ha en fortsat dejlig aften og weekend.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 7. Oktober, 2017 jeg har brugt hele dagen på at sidde og skrive. har ikke stødt på de samme tråde, som dig. ked af din oplevelse. nogen særlig tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 7. Oktober, 2017 God ferie til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 7. Oktober, 2017 Ja undskyld mine dårlige manerer. God ferie til dig herfra også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. Oktober, 2017 kvinde 1966 skrev, for 41 minutter siden: Selv vil jeg glæde mig til i morgen tidligt hvor jeg rejser en tur til varmen... Kan i ha en fortsat dejlig aften og weekend.... Det har du sikkert også fortjent GID det var mig. DK fyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 7. Oktober, 2017 DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden: Det har du sikkert også fortjent GID det var mig. DK fyr Det har jeg... 4 dage i varmen med 4 tøser jeg har kendt det meste af livet... kan faktisk ikk blive meget bedre... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. Oktober, 2017 kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden: Det har jeg... 4 dage i varmen med 4 tøser jeg har kendt det meste af livet... kan faktisk ikk blive meget bedre... Lyder skønt Rigtig god tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Oktober, 2017 kvinde 1966 skrev, for 54 minutter siden: Smil og verden smiler til dig... Syntes godt nok der har været en del negative kommentar herinde idag... Syntes ellers tonen plejer at være go... Man gider ikk ligefrem og deltage med kommentar ell noget.. Så derfor dette smil.... Vis bisserne for pokker og glæd dig over det er weekend... Selv vil jeg glæde mig til i morgen tidligt hvor jeg rejser en tur til varmen... Kan i ha en fortsat dejlig aften og weekend.... Ha ha..... Fin sammenblanding. Jeg håber også du få en dejlig tur med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 228 Skrevet 7. Oktober, 2017 god ferie.. . jeg bliver hjemme i varmen og får min fødselsdags gave på sengen, sofaen, gulvet og hvor det ellers lige passer sig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 7. Oktober, 2017 Vi smiler med dig Håber du får en skøn skøn ferie Knus herfra... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg