Guest lurepikken Skrevet 9. Oktober, 2017 https://annoncelight.dk/showad/228576 Nogle der har besøgt hende og søster? Så hører jeg meget gerne om det er toppen af kransekagen..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 9. Oktober, 2017 Hun er tidligere anmeldt, og rost til skyerne, så hvis du søger lidt i arkiverne vil du finde nogle meget fine anmelder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 12. Oktober, 2017 For dem der ikke nåede hende: hun kommer tilbage til Fyn igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1736 Skrevet 12. Oktober, 2017 TheVoice skrev, den 9. oktober 2017 at 23:39: Hun er tidligere anmeldt, og rost til skyerne, så hvis du søger lidt i arkiverne vil du finde nogle meget fine anmelder Er hun ikke kun anmeldt alene, spørgsmålet lød jo på anmeldelser af hende og hendes søster. Sådan forstår jeg spørgsmålet, men måske det kan læses på forskellige måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 12. Oktober, 2017 Mr1time skrev, for 1 minut siden: Er hun ikke kun anmeldt alene, spørgsmålet lød jo på anmeldelser af hende og hendes søster. Sådan forstår jeg spørgsmålet, men måske det kan læses på forskellige måder Ved nærmere eftertanke har du nok ret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg