Hop til indhold
Gæst

Foxy

Recommended Posts

Hej,

Jeg besøgte hende da hun for et par år siden var i Århus.

spildt penge og dårlige oplevelse....

Hun tror hun bedre end hun er.... trist at se faktisk....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spild af tid og penge. Du kan roligt lægge 10 år til den oplyste alder, og så er det det mest i engagerede BJ jeg til dato har modtaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Det er også ved at være længe siden jeg prøvede hende, og jeg er enig med de andre, spild af penge....

jeg betalte for en time, fik 20 min og så var hun “færdig” og forlod sengen med beskeden om at jeg måtte have en halv time til gode. Da jeg så ringede for at få en tid til den halve time, var der absolut ikke nogen lyst til at holde hvad hun havde lovet...

så det blev kun til et besøg hos hende, og lidt røvrendt kan man da ikke undgå at føle sig :angry:

så find heller en pige med gode anmeldelser i stedet 

Redigeret af Silkeborggrisen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre har intet ændret sig siden jeres anmeldelser, og desværre læste jeg dem ikke før jeg spildte mine penge på hende. 

Det var mit første besøg hos en glædespige, og må indrømme det ødelagde lidt lysten til, at prøve igen hos en anden. For hvad nu, hvis de alle er sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK666 skrev, Lige nu:

Desværre har intet ændret sig siden jeres anmeldelser, og desværre læste jeg dem ikke før jeg spildte mine penge på hende. 

Det var mit første besøg hos en glædespige, og må indrømme det ødelagde lidt lysten til, at prøve igen hos en anden. For hvad nu, hvis de alle er sådan. 

Op med humøret - dårlige besøg sker for de fleste. Læs anmeldelse og find en sød pige og prøv igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 3 minutter siden:

Op med humøret - dårlige besøg sker for de fleste. Læs anmeldelse og find en sød pige og prøv igen :)

Det må jeg prøve, men ved sgu ikke, hvor jeg skal starte efterhånden. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min analdebut med en betalingspige  fik jeg faktisk med Foxy . Jeg kneppede hende i røven for snart  snart 10-12  år siden, da hun kaldte sig Emma og arbejdede på SMS-planet på Østerbro Kbh, da SMS var det bedste sted sammen med Cassiopeia. Da var hun ung og sprød, det sidste er hun langt fra mere Hun er stadigt en pæn pige og de dage det paser hende, ganske sød Jeg har mødt hende flere gange igennem tiden, også i Århus forskellige stede, bla andet i Hasselager hvor hun optræder ind imellem. Jeg kan sagtens genkalde mig at hendes temperament kan slå gnister og så bliver hun meget kort for hovedet og kan endda finde på at true med hendes bekendtskaber som angiveligt er barske fyre. 

Det store problem er at du ikke aner hvilken udgave af hende du møder. Der er mange bedre alternativer synes jeg, men hun kan faktisk give et supergodt dybt blow når det passer hende

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...