OleV 272 Skrevet 10. Oktober, 2017 Hey guys.... Jeg overvejer at tage en tur til hamburg, men har aldrig prøvet FKK klubber der, har dog været på Artemis en del gange.... Hvordan er stederne i Hamburg? Bliver man skuffet i forhold til artemis? Og er det korrekt at priserne er højere i Hamburg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 10. Oktober, 2017 Eller er der noget i hannover eller Bremen i syntes er bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 10. Oktober, 2017 Der er ikke noget i Bremen eller Hannover der er bedre. Du skal desværre noget længere ned. Priserne i Hamburg er 60 euro pr. 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 13. Oktober, 2017 Jeg synes at Harmony og Atmos i Hamborg er gode alternativer til Artemis. De er slet ikke lige så store, men jeg synes at de er helt fine. God tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 15. Oktober, 2017 (edited) Jeg har netop fået fortalt af en, som fik det fortalt af en kammerat som netop har været på Atmos. At der ikke længere er enhedspriser for sex på Atmos, men at pigerne suverænt selv fastsætter prisen. Jeg fik ingen priser at vide, men tilsyneladende kan prisen for samme ydelse nu være forskellig fra pige til pige på Atmos. Der har ganske vist altid stået på klubbernes hjemmesider, at pigerne selv fastsætter prisen, men hidtil har priserne typisk været ens for alle pigerne i klubberne. Er der nogen der kan be eller afkræfte, at pigernes priser nu kan være helt individuelle, og forskellige fra pige til pige på Atmos, og eller også hos andre FKK klubber i Tyskland. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 15. Oktober, 2017 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 15. Oktober, 2017 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Jeg har netop fået fortalt af en, som fik det fortalt af en kammerat som netop har været på Atmos. At der ikke længere er enhedspriser for sex på Atmos, men at pigerne suverænt selv fastsætter prisen. Jeg fik ingen priser at vide, men tilsyneladende kan prisen for samme ydelse nu være forskellig fra pige til pige på Atmos. Der har ganske vist altid stået på klubbernes hjemmesider, at pigerne selv fastsætter prisen, men hidtil har priserne typisk været ens for alle pigerne i klubberne. Er der nogen der kan be eller afkræfte, at pigernes priser nu kan være helt individuelle, og forskellige fra pige til pige på Atmos, og eller også hos andre FKK klubber i Tyskland. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg ved ikke hvordan det er på Atmos, for har ikke været der. Hverken før eller efter de nye regler. Men på harmony er prisen stadig 60 euro pr. 30 min. Dog er der ikke længere et opslag over priserne ude ved indgangen. Det er stadigt muligt at få fransk uden ved nogle af pigerne. Dog ser man det ikke så meget i bioen mere som tidliger. Vedr. At pigerne selv sætter prisen. Så vil du på : https://www.freudenhaus.de/dortmund og https://www.saunaclub49.de/ Kunne se at nogle af pigerne har sat en anden pris. End den de fleste har. Her kan man dog se prisen for hver pige på forhånd. Så hun slynger ikke bare en ny pris ud hver gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 15. Oktober, 2017 Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Jeg har netop fået fortalt af en, som fik det fortalt af en kammerat som netop har været på Atmos. At der ikke længere er enhedspriser for sex på Atmos, men at pigerne suverænt selv fastsætter prisen. Jeg fik ingen priser at vide, men tilsyneladende kan prisen for samme ydelse nu være forskellig fra pige til pige på Atmos. Der har ganske vist altid stået på klubbernes hjemmesider, at pigerne selv fastsætter prisen, men hidtil har priserne typisk været ens for alle pigerne i klubberne. Er der nogen der kan be eller afkræfte, at pigernes priser nu kan være helt individuelle, og forskellige fra pige til pige på Atmos, og eller også hos andre FKK klubber i Tyskland. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg tager til Atmos på fredag, så jeg kan give en melding snart omkring det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 21. Oktober, 2017 (edited) Priserne på atmos er præcis som de plejer. Og man aftaler prisen med pigerne direkte, men det er samme som før. sex, blow med kondom: 50 eur sex, blow uden kondom: 70 eur Redigeret 21. Oktober, 2017 af narpy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg