Hop til indhold
Joey

Ferier du ik’ vil hjem fra

Recommended Posts

Der var en artikel på EB :) Synes nu videoen kunne være bedre lavet. Men du har ret i at det sikkert er en spændende ferie. Elsker deres udtryk "drug friendly" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha, ja, det ser sgu da spændende ud. :-) 

Men det første jeg tænker, at det går ud på, at narre $5000,- ud af en masse godtroende fjolser.

Det næste jeg tænker, er som The Voice, at det går lige i pikken. 

Synes, at konceptet spiller max. Prisen er absolut godkendt. 

Kunne man snige sig væk fra familien og job en uges tid, så var jeg frisk. :D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Finn1101 skrev, Lige nu:

Ser fristende ud, men nej. Af flere årsager. Tror at pengene kan bruges bedre – og med bedre samvittighed, trods alt.

Vil du uddybe det med samvittighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogle år siden var jeg selv blevet fristet af et tilbud om sådan en all inklusive sexferie. For det første var det alt for dyrt, (ikke pigerne, men arrangøren) dernæst skal man mangle grundlæggende empati, hvis man ikke fik lidt ondt af pigerne, der må servicere kunderne 24/7 og som ikke tjener noget, hvis de ikke bliver valgt.

Det var min opfattelse at stedet tog forhåbningsfulde piger ind, som de burde vide ikke havde en chance, så de kunne præsentere mange piger. Og der var slet ikke noget forhold mellem det som du skulle betale til stedet, fx en ekstra pige, og det som pigen fik udbetalt.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er tidligere været lignende tilbud på den slags all inclusive ferier andre steder i Caribien, bl.a. på Decameron resortet i den Dominikanske Republik.

Jeg har i mine unge dage boet cirka 24 år i Colombia, og colombianske piger er nogle af de smukkeste og mest villige piger i verdenen.

"Drug friendly" skal nok tages med en gran salt. Cannabis til eget forbrug er legalt i Colombia, andre stoffer er ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 16 timer siden:

For nogle år siden var jeg selv blevet fristet af et tilbud om sådan en all inklusive sexferie. For det første var det alt for dyrt, (ikke pigerne, men arrangøren) dernæst skal man mangle grundlæggende empati, hvis man ikke fik lidt ondt af pigerne, der må servicere kunderne 24/7 og som ikke tjener noget, hvis de ikke bliver valgt.

Det var min opfattelse at stedet tog forhåbningsfulde piger ind, som de burde vide ikke havde en chance, så de kunne præsentere mange piger. Og der var slet ikke noget forhold mellem det som du skulle betale til stedet, fx en ekstra pige, og det som pigen fik udbetalt.

Uden at skulle blande tingene sammen er det jo meget lig FKK eller flatrate i Tyskland. Knalder du med kunder tjener du penge. Sidder du i baren uden kunder tjener du ikke noget. Det er der vel ikke Breaking News over 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Visti-Vistisen skrev, for 19 timer siden:

Der er tidligere været lignende tilbud på den slags all inclusive ferier andre steder i Caribien, bl.a. på Decameron resortet i den Dominikanske Republik.

Jeg har i mine unge dage boet cirka 24 år i Colombia, og colombianske piger er nogle af de smukkeste og mest villige piger i verdenen.

"Drug friendly" skal nok tages med en gran salt. Cannabis til eget forbrug er legalt i Colombia, andre stoffer er ikke.

Ja Visti enig med Colombia girls, men jeg er slet ike ked af mine år i Venezuela ...... sikke kvinder....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...