Hop til indhold
blaugrana

Er Ålborggade Østerbro diskret ?

Recommended Posts

Der er 2 klassiske adresser på denne gade. Den ene i starten af gaden (når du kommer fra Østerbrogade og gaden er ensrettet) og den anden næsten nede ved Randersgade som ligger i bunden af gaden. Normalt vis finder man nemt en p-plads (betalingszone). Bygningerne ligger jo tæt på hinanden. Åbner pigen ikke døren on the spot, kan man godt føle sig lidt udsat som man står der og blomstrer med mobilen i hånden. Men sådan er det jo oftest i Kbh. Nogle af mine bedste stunder har jeg haft nede i opgangen nær Randersgade. Meget afhænger nok også af tidspunktet.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Synes bestemt ikke den mod Østerbrogade er diskret. En kælderdør med fuld beboelse rundt omkring. Besøger ikke stedet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun været det ene sted (ned mod Randersgade), og fandt både adgang og service i øvrigt ok. Jeg har efterhånden indset, at en bygade ikke er noget problem mht diskretion. Det er meget værre at stå og vente på en øde gade i et villakvarter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
blaugrana skrev, 1 time siden:

Hej alle sammen

til dem der har besøgt gp i på Ålborggade Østerbro . Ligger stedet diskret?

tak på forhånd z 

Nå, du har ikke givet op?

Nuvel! Ålborggade 1 (eller 3?) er meget indiskret. Her er du under observation både fra selve Ålborggade og fra Østerbrogade. Med den bekymring, du har altid udviser herinde vedrørende diskretion, er stedet bestemt ikke noget for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er heller ikke bedre i den anden ende af gaden.

Det helt afgørende er tidspunktet på dagen.

Formiddag er helt fint i begge ender af gaden, men der klart at ud på eftermiddagen og aftenen, så er trængslen og trafikken både i selve gaden og hele området meget mere voldsom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har varet mange gange i kælderen længre ned, no 24 26?

Bestæmt IKKE diskret, men som svensker som vil vare betraktet som et kriminellt figur hvis jag køpte sex i Malmø, syns jag det er cool! Kan tænke mig det er lidt værre som dansk/københavner, at riskere at møde nån fra arbejde, svigermor eller konen:P

Jag plejer at vænte roligt til de åbner, men det kan ta et par minuter der. Plejer at le og nicka artigt hvis der kommer en naboe til stedet. De hved sikkert hvad som førsigår, så bedre at vare trevlig og høvlig. Extra sjovt når det er på Nørrebro og det går førbi en sød, ung pige der ser ud som en feminist. Da kan man tænke ”jag ska bolle, og det feministiske rymdimperium kan intet lave før at hindre mig”. I love Denmark!:lol:

Men nej, det er IKKE diskret på Ålborggade.

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg

Link til indlæg

Diskret - åh nej. Ålborggade er guld, men diskret? Inte als.

Ålborgades beskaffenhed er helt korrekt beskrevet af Underdog. Som besøgende i gaden (og alt i vort ærinde) kan man normalt komme i begge ender (pardon), men min egen oplevelse er klart bedst i den, der ligger nærmest Randersgade.

Kristyn, Suzy, Vivien, Elicia og meget savnede Jessy hører til de mange gode oplevelser i nr. 26 (eller er det 28?).

Ellers meget Forum-roste Adele og Valerie har jeg mødt i nr. 1. De bliver ingen gentagelse for mit vedkommende, men som antydet: den anden ende ville jeg nødigt være foruden.

Cobham  

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lemac skrev, 1 time siden:

Har varet mange gange i kælderen længre ned, no 24 26?

Bestæmt IKKE diskret, men som svensker som vil vare betraktet som et kriminellt figur hvis jag køpte sex i Malmø, syns jag det er cool! Kan tænke mig det er lidt værre som dansk/københavner, at riskere at møde nån fra arbejde, svigermor eller konen:P

Jag plejer at vænte roligt til de åbner, men det kan ta et par minuter der. Plejer at le og nicka artigt hvis der kommer en naboe til stedet. De hved sikkert hvad som førsigår, så bedre at vare trevlig og høvlig. Extra sjovt når det er på Nørrebro og det går førbi en sød, ung pige der ser ud som en feminist. Da kan man tænke ”jag ska bolle, og det feministiske rymdimperium kan intet lave før at hindre mig”. I love Denmark!:lol:

Men nej, det er IKKE diskret på Ålborggade.

Som allerede sagt ... det kommer helt an på tidspunktet.

Ellers er jeg enig i at man naturligvis bare skal i klæde sig sin 'jeg kommer fra licenskontrollen'-facade. :D

Jeg synes iøvrigt, det har været et langt større problem, når jeg skulle ud fra hyrde-timerne ... end inden jeg skulle ind til gp'erne.

Stadig godt prustende, totalt saligt smil over hele femøren og håret sjaskvådt af al lagen-gymnastikken. :mrgreen:

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
blaugrana skrev, for 3 timer siden:

Tak for jeres svar alle sammen. Det drejer sig om

ålborggade 4 . Ved ik om det ligger ved Østerbrogade eller randersgade. Er ik så bekendt i området 

Det vil så ligge i den "travle" ende af Ålborggade, om du vil. Tæt på Østerbrogade. Det er så ikke lige et husnummer jeg har frekventeret tidligere. Nuvel. Måske der nu er hele 3 steder i den lille og intime gade som byder på spas, gak og gøgl. Not bad...not bad at all :) Så fik vi endelig næsten vores egen Reeperbahn :lol:

Jeg ved ikke om det er et brud på regelsættet og spørge til hvem det er man kan træffe på den adresse, da jeg nu er nysgerrig af natur?! Så det må hellere næsten lade være med at spørge om :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
blaugrana skrev, for 8 timer siden:

ålborggade 4 . Ved ik om det ligger ved Østerbrogade eller randersgade. Er ik så bekendt i området 

Du mener ikke nr. 8? Her ligger en thaiklinik. Den tilhørte engang den navnkundige Jenny.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
blaugrana skrev, for 9 timer siden:

Fra nummer 4 kan pigerne på den anden side af gaden se dig i dørspionen. Jeg tror du taler om den meget indiskrete kælder, og det bliver ikke bedre af at du står og blomstrer med mobilen på den ene side, for derefter at gå over og ringe på, i kælderen på den anden side......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 32 minutter siden:

Fra nummer 4 kan pigerne på den anden side af gaden se dig i dørspionen. Jeg tror du taler om den meget indiskrete kælder, og det bliver ikke bedre af at du står og blomstrer med mobilen på den ene side, for derefter at gå over og ringe på, i kælderen på den anden side......

Nå, det er sådan, det hænger sammen. Jeg har i Ålborggade kun erfaring fra et par besøg hos Jenny, og mit indtryk var, at gaden er noget af det mest indiskrete, jeg endnu er stødt på. Særligt svært er det af komme ud fra etablissementet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...