Hop til indhold
EnFyrFraKBH

Leder efter en god sensuel massage

Recommended Posts

Er der nogen her der kender en god pålidelig pige, der leverer en sexet massage (det må gerne være i KBH eller omegn. Jeg havde haft mit øje på Luxus Massage på Østerbro, men annoncen er lukket ned, så det ser ud som om jeg må prøve lykken andetsteds. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.     Jeg har været hos Mintar thai wellness. (Det gamle thai thani) på hvidovrevej 227 (ovenpå bageriet) flere gange. Der får du en dejlig sensuel massage, incl. den fulde pakke, hvis du ønsker. Mintar pigen er fast inventar der, da hun er ejeren af stedet, lækker, slank, og knepper godt.  Hun har 2 andre piger der arbejder der pt. og det er "her" det sensuelle kommer ind. Der er specielt en meget lille petit sag som er rigtig dejlig, vejer max.39/40 kg, du kan kende hende på at hun mangler 2 fortænder i  undermunden. Hun giver den dejligste tur. 

Ved ikke om hun giver den fulde pakke ??  Men tag forbi og bliv forkælet.

Kom endelig tilbage med din feedback hvis du ender med at tage afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mingo66 skrev, for 10 timer siden:

Hej.     Jeg har været hos Mintar thai wellness. (Det gamle thai thani) på hvidovrevej 227 (ovenpå bageriet) flere gange. Der får du en dejlig sensuel massage, incl. den fulde pakke, hvis du ønsker. Mintar pigen er fast inventar der, da hun er ejeren af stedet, lækker, slank, og knepper godt.  Hun har 2 andre piger der arbejder der pt. og det er "her" det sensuelle kommer ind. Der er specielt en meget lille petit sag som er rigtig dejlig, vejer max.39/40 kg, du kan kende hende på at hun mangler 2 fortænder i  undermunden. Hun giver den dejligste tur. 

Ved ikke om hun giver den fulde pakke ??  Men tag forbi og bliv forkælet.

Kom endelig tilbage med din feedback hvis du ender med at tage afsted.

Har du et link eller lignende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Tantra" olie massage som jeg også prøvede, det var himmerige. Den kan måske udvikle sig til noget andet. Spørg efter thaipigen "Nat"  - og om hvad hun kan tilbyde yderlige.

god tur

Giv lyd om oplevelsen, glæder mig til en update.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...