Hop til indhold
Guest Sweex

Nogen der ved om hun er ægte?

Recommended Posts

Hende fik jeg også kig på da annoncen dukkede op og det er i hvert fald 1½ uge siden.

Jeg har heller ikke kunnet finde noget som helst der påviser at billederne skulle være lånt.

Fandt frem til at hun på et tidspunkt har haft en aktiv annonce for individuelle gp'er på en russisk side: https://cipino.newdosug.eu/ru/d/part/3 , men at annoncen ikke længere er aktiv (hvilket sagtens kunne passe sammen med at hun ikke er i Moskva pt., men her i landet).

Men jeg håber for dig at hun er REAL ... for hun ser godt nok sprød ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
XXXfootlover skrev, 1 time siden:

Hende fik jeg også kig på da annoncen dukkede op og det er i hvert fald 1½ uge siden.

Jeg har heller ikke kunnet finde noget som helst der påviser at billederne skulle være lånt.

Fandt frem til at hun på et tidspunkt har haft en aktiv annonce for individuelle gp'er på en russisk side: https://cipino.newdosug.eu/ru/d/part/3 , men at annoncen ikke længere er aktiv (hvilket sagtens kunne passe sammen med at hun ikke er i Moskva pt., men her i landet).

Men jeg håber for dig at hun er REAL ... for hun ser godt nok sprød ud.

Nå så hun er kørt til, formodentlig. Jeg så først hendes profil i går og kan godt lide at fange de nye med det samme. Hvis hun har været her i 1½ uge så er hun nok ved at være lidt metaltræt. Øv, så hopper jeg på en af dem hvor man ved servicen er i top. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, 1 time siden:

Nå så hun er kørt til, formodentlig. Jeg så først hendes profil i går og kan godt lide at fange de nye med det samme. Hvis hun har været her i 1½ uge så er hun nok ved at være lidt metaltræt. Øv, så hopper jeg på en af dem hvor man ved servicen er i top. 

Hold da op hvor er du naiv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har nok ret i at det ikke er hendes første rodeo. Men mon ikke @Sweex mente ankomsttidspunket? Jeg kan nu godt følge ham. Der er ofte noget oplagthed og friskhed over de piger der lige kommer fra et familieophold i Budapest  med frisk gullash hver aften, eller hvad ved jeg, fremfor dem som har boltret sig på lagnet i x antal dage/uger i streg. Ikke et facit. Blot en observation. Jeg holder mig fx langt væk fra dem som skriver "last days". Og det er af erfaring.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 14 minutter siden:

I har nok ret i at det ikke er hendes første rodeo. Men mon ikke @Sweex mente ankomsttidspunket? Jeg kan nu godt følge ham. Der er ofte noget oplagthed og friskhed over de piger der lige kommer fra et familieophold i Budapest  med frisk gullash hver aften, eller hvad ved jeg, fremfor dem som har boltret sig på lagnet i x antal dage/uger i streg. Ikke et facit. Blot en observation. Jeg holder mig fx langt væk fra dem som skriver "last days". Og det er af erfaring.

Jeg mente lige precist ankomsttidspunktet. Hvis hun har været her 1½ uge, så har hun nok fået hvad hun trængte til og gør det ikke længere af lyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Trinetease skrev, for 19 minutter siden:

Shit hvor grimt at skrive ‘kørt til’....... 

Som en mercedes der lige har rundet 400 000 km :D

Mener ikke noget ondt med det, det er bare en dårlig analogi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi aner intet om hendes daglige arbejdstid ud fra hendes annonce. Men det er jo tilladt at forhøre sig om. ;)

Og undtagelser for 'metaltrætheds-reglen' forekommer da heldigvis også: Elicia f.eks.

Derudover er der jo nogen af de udenlandske gp'er, der inkluderer halve og hele fridage undervejs i deres ophold. Nogen af dem noterer det ligefrem i deres annonce: Diana f.eks., mens andre ikke annoncerer det, men bare praktiserer det, når de synes, der er behov for det.

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesb
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Shit hvor grimt at skrive ‘kørt til’....... 

Enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...