Guest HansHenrik222 Skrevet 13. Oktober, 2017 Er der nogen der har erfaring med denne søde men lidt forsigtige nye pige - rosielle - sugardaters? https://sugardaters.dk/show?alias=rosielle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 13 Skrevet 17. Oktober, 2017 Jeg havde fornøjelse af rosielle her til formiddag ved et bil sex møde på en p plads..Hun er helt klar ny i dette game og usikker på det hele. Hun er lidt husmortypen der lige er blevet skilt der mangler både penge og oplevelser. Hun har et superfrækt blik er rimelig slank men har fået et par børn. Super blow job og en vildt stram fisse .. kan man forlange mere når hun så var våd tændt og villig. 1000 kr sex med kondom og jeg sperme de hende i munden Mig anbefaling ... Men vær sød ved hende ellers skræmme i hende bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 17. Oktober, 2017 lyder godt håber det også vil lykkes for mig ... meget typisk motivation for de modne piger der starter op i prostitution Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg