Rescue51 319 Skrevet 13. Oktober, 2017 Kære alle Efter efterårsferien d.25 oktober har vi igen et frækt GB med en dejlig kending blonde Alexis og en ny pige i Vejle Mulatbaben Louise Så måske ses vi frækt bliver det i hvert fald. God efterårsferie til dem, der har det bh. Rescue https://annoncelight.dk/showad/237042 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 14. Oktober, 2017 Det bør man vist ikke gå glip af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 14. Oktober, 2017 I mit næste liv, ønsker jag at bo i Vejle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 14. Oktober, 2017 Lemac skrev, for 2 timer siden: I mit næste liv, ønsker jag at bo i Vejle... Det er også super nice at bo her. Særligt når de lækre, frække og charmerende københavnertøser kigger forbi, og det sker heldigvis ikke så sjældent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SparKnægt 6 Skrevet 15. Oktober, 2017 Er hende mulatten dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 15. Oktober, 2017 Jep, hun er dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SparKnægt 6 Skrevet 15. Oktober, 2017 NoSecret skrev, for 13 timer siden: Jep, hun er dansk. tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 16. Oktober, 2017 Ja jeg må vist tilmelde mig Håber ikke det bliver overendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 16. Oktober, 2017 Det er nogle lækre tøser, så vi får nok ikke for os selv Knajt, men der skal vist også nogle stykker til at køre de to trætte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 17. Oktober, 2017 Ser fisserme lækre ud ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SparKnægt 6 Skrevet 18. Oktober, 2017 NoSecret skrev, den Monday October 16, 2017 at 15:03: Det er nogle lækre tøser, så vi får nok ikke for os selv Knajt, men der skal vist også nogle stykker til at køre de to trætte nej ikke helt, jeg er også tilmeldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 19. Oktober, 2017 SparKnægt skrev, for 15 timer siden: nej ikke helt, jeg er også tilmeldt LOL ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 19. Oktober, 2017 Det bliver sååå godt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 19. Oktober, 2017 NoSecret skrev, den 10/16/2017 at 15:03: Det er nogle lækre tøser, så vi får nok ikke for os selv Knajt, men der skal vist også nogle stykker til at køre de to trætte Det tror jeg også ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SparKnægt 6 Skrevet 23. Oktober, 2017 jeg vil da håbe at der bliver noget "action", det er lige så meget at se pigerne blive kneppet af en masse fyre som jeg synes er frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 99 Skrevet 23. Oktober, 2017 (edited) Rescue51 skrev, den 14/10/2017 at 00:42: Kære alle Efter efterårsferien d.25 oktober har vi igen et frækt GB med en dejlig kending blonde Alexis og en ny pige i Vejle Mulatbaben Louise Så måske ses vi frækt bliver det i hvert fald. God efterårsferie til dem, der har det bh. Rescue https://annoncelight.dk/showad/237042 Alexis er en stjerne. Super fræk og tændt pige. Havde ønsket jeg kunne være i Vejle på onsdag... men desværre ikke. Redigeret 23. Oktober, 2017 af Larsl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 25. Oktober, 2017 Så fik jeg også lige meldt mig til dette frække gb. Hold nu op jeg glæder mig. Der har krævet noget planlægning at få fri fra arbejde. Alexis og Louise håber I er friske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 25. Oktober, 2017 Fløjtespillere skrev, for 4 minutter siden: Så fik jeg også lige meldt mig til dette frække gb. Hold nu op jeg glæder mig. Der har krævet noget planlægning at få fri fra arbejde. Alexis og Louise håber I er friske Jeg tænker, at de to tøser nok skal være alt besværet værd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 29. Oktober, 2017 Hvordan gik det? Er lidt træt af jeg alligevel ikke tog afsted , det ser ikke ud til der er noget i Vejle i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 29. Oktober, 2017 ims skrev, for 5 timer siden: Hvordan gik det? Er lidt træt af jeg alligevel ikke tog afsted , det ser ikke ud til der er noget i Vejle i næste uge. Der er noget i Vejle på onsdag. En ny pige. Det bliver et mini gb men kun for særligt inviterede. D.8 kommer der to kvinder og ligeledes d.15 november bh. Rescue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 29. Oktober, 2017 Fedt. Håber snart Dina g er klar igen eller Milla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 29. Oktober, 2017 Vi havde en super dag i Vejle i onsdags. Det var et par friske, smukke piger, som virkelig leverede varen. Der var også en tilskuer, og hun måtte ret hurtigt smide tøjet og deltage i løjerne, og hun bidragede med et fantastisk lydbillede Det var sgu noget af et syn, vi blev mødt af, da vi blev lukket ind i legerummet. Louise spændt op i loftet, og Alexis (med hårbøjle-plysører) på alle fire mellem Louises ben. Fan'me fræk med to så smukke tøser! Alene det var det hele værd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 29. Oktober, 2017 Det lyder da for fedt med 3 piger. Synes det er tit man høre der er tilskuer som deltager. Var hun med i alle 3 timer så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 29. Oktober, 2017 Jeg er ret sikker på, at der ikke gik 30 min., inden hun var med, og hun var med til resten af tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 29. Oktober, 2017 Fedt. Hvor mange var i ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg