Visti-Vistisen 1899 Skrevet 14. Oktober, 2017 Sawasee na kap. undertegnet har nu været i Bangkok et par dage. Stort set alt er som det plejer. Nana Plaza og Soi Cowboy var lukket i går, dog var der forlydener om at nogle af barene ville åbne kl. 00.01, men undertegnede var ikke ude for at se efter, det et kraftigt tordenvejr rullede ind over byen så det blev en stille aften med cartoon network på tv. der forventes ligeledes lukket 25-27 og måske helt til den 29. Og nu venter der et par Singha eller 20 på undertegnet. Tschüss 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. Oktober, 2017 Visti-Vistisen skrev, for 8 minutter siden: Sawasee na kap. undertegnet har nu været i Bangkok et par dage. Stort set alt er som det plejer. Nana Plaza og Soi Cowboy var lukket i går, dog var der forlydener om at nogle af barene ville åbne kl. 00.01, men undertegnede var ikke ude for at se efter, det et kraftigt tordenvejr rullede ind over byen så det blev en stille aften med cartoon network på tv. der forventes ligeledes lukket 25-27 og måske helt til den 29. Og nu venter der et par Singha eller 20 på undertegnet. Tschüss Spøjs nok læste jeg dit Indlæg få min efter du skrev, jeg landede selv her til morgen i BKK, efter en heftig tur i Ubon Jeg mødte her en oversvømmet BKK hvor Chaufføren måtte efterlade mig på en Bro og beklage (på thai) ja han ku ikk kører videre pga vandhøjden, og herefter måtte jeg så selv gå resten af vejen, gennem ild og vand ( mest vand ) Turen gik til sukhumvit og efter et par Timer eller tre, fandt jeg så Hotelet, gad vide hvornår jeg finder pigen? Men ja, alt i BKK er ved det gamle Go aften Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 15. Oktober, 2017 Hellere Bangkok med lukkede barer i tordenvejr end Danmark i overskyet... Skal selv afsted til februar - tiden går bare for langsomt. Jeg har ikke været der i 2 år og det er helt klart 1,9 år for længe God fornøjelse til jer der ovre - jeg er vildt misundelig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 19. Oktober, 2017 FKK4Ever skrev, den 10/15/2017 at 12:39: Hellere Bangkok med lukkede barer i tordenvejr end Danmark i overskyet... Skal selv afsted til februar - tiden går bare for langsomt. Jeg har ikke været der i 2 år og det er helt klart 1,9 år for længe God fornøjelse til jer der ovre - jeg er vildt misundelig Sjovt, for når man er her ude, så går tiden bare for hurtigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 29. Oktober, 2017 Thaimig, hvad sker der i Ubon Ratchathani og hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. November, 2017 Thai style skrev, den 29-10-2017 at 20:55: Thaimig, hvad sker der i Ubon Ratchathani og hvor? Ikk en skid jeg var der kun i privat besøg hos en pige som så viste sig at jeg ikk sku ha besøgt, så sorry og total uinteressant for tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 2. November, 2017 Jeg skal besøge en pige i Ubon, måske den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. November, 2017 Thai style skrev, for 6 timer siden: Jeg skal besøge en pige i Ubon, måske den samme Ha Ha ja måske og i så fald, så tar jeg squ Hatten af nu er Thailand jo en anelse større end dk så mon dog men hende jeg besøgte, hedder Mimi, altså hendes kalde navn, hedder naturligvis noget andet på Thai, i øvrigt første gang jeg har mødt en stor Thaipige i Thailand jeg kender hende selvfølgelig fra Fb ligesom de andre Thaipiger, men held med det alligevel i Ubon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg