Hop til indhold
Souhaite

Suveræn bedste Thai massage ever - Randers

Recommended Posts

Er netop færdigpudset efter den bedste massage jeg endnu har gennemlevet. Helt fantastisk oliebaseret omgang overskud, overblik, ro og omhyggelighed.

Udført af en 32 somre Thai smukkert, meget smukkert var hun og ganske imponerende. Det var så udmærket at alle andre tilbud blev gemt til en anden dag - måske i morgen.

Nu er Randers med igen i området omkring Cat

17 stjerner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Souhaite skrev, for 16 minutter siden:

Er netop færdigpudset efter den bedste massage jeg endnu har gennemlevet. Helt fantastisk oliebaseret omgang overskud, overblik, ro og omhyggelighed.

Udført af en 32 somre Thai smukkert, meget smukkert var hun og ganske imponerende. Det var så udmærket at alle andre tilbud blev gemt til en anden dag - måske i morgen.

17 stjerner

Det lyder da dejligt ! Kunne du tænke dig at dele, hvor skønheden masserer så kyndigt, eller er det en 'tampen brænder' - runde (for du mener vel ikke at det var (hos) Kat selv?)? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Souhaite skrev, for 6 timer siden:

17 stjerner

skulle den her anmeldelse ikke flyttes til den sektion med small talk .... uden et sted eller en annonce er det jo fuldstændigt ligegyldig information  !!!

ja undskyld jeg er lidt mavesur ... men det svare til at man vil læser en anmeldelse af et hvilket som helst produkt.... lad os sige en bil ... og så skriver man ikke hvilken det er .. men den kører som en drøm ... næsten som en mercedes  ... dejligt vi har fået en importør af den ??????  så what ...:) 

og området omkring Cat.... wtf.... der ligger mindst 15 butikker indenfor 5 minutters gang af hvor Cat har sin butik ....

du burde vide bedre Souhaite ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Souhaite skrev, den 18/10/2017 at 14:15:

17 stjerner

Jeg er stadig nysgerrig efter hvor du havde den fine oplevelse - men det var måske bare en dagdrøm, Soihaite ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grundet de blandede oplevelser i forskellige thaiklinikker og thaibordeller i Århus og Randers, er min anmeldelse af Mademoiselle i Randers lidt forsinket, forstået således at jeg har besøgt hende 3 gange nu med sublime resultat og én gang mere i den nærmeste fremtid med samme fine resultat vil resultere i en rigtig god anmeldelse af den søde mademoiselle med adresse.

Jeg oplever mange forkerte anmeldelser - hvilket ikke er fair hverken overfor thaikvinderne eller kunderne.

En anmeldelse kommer snarligst på en ung, sød og figurlig thaipige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Souhaite

det er da total useriøs, hvorfor skrive en anmeldelse uden at skrive hvor det er henne, total Useriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...