Slikmund 1 15 Skrevet 19. Oktober, 2017 Ringede og bestilte tid hos den pige som hedder cookie ,blev modtaget af en meget flot og smilende pige fik anvist et rum ,hvor hun gik i gang med en dejlig massage da jeg lidt senere blev vent om blev det til en meget god massage som jeg vil ikke gå i detaljer men hun er god til det ,smilede hele vejen hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen 60 Skrevet 19. Oktober, 2017 Super god og oplysende anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geil 18 Skrevet 19. Oktober, 2017 Slikmund 1 skrev, for 3 timer siden: Ringede og bestilte tid hos den pige som hedder cookie ,blev modtaget af en meget flot og smilende pige fik anvist et rum ,hvor hun gik i gang med en dejlig massage da jeg lidt senere blev vent om blev det til en meget god massage som jeg vil ikke gå i detaljer men hun er god til det ,smilede hele vejen hjem Slikmund 1 skrev, for 3 timer siden: Ringede og bestilte tid hos den pige som hedder cookie ,blev modtaget af en meget flot og smilende pige fik anvist et rum ,hvor hun gik i gang med en dejlig massage da jeg lidt senere blev vent om blev det til en meget god massage som jeg vil ikke gå i detaljer men hun er god til det ,smilede hele vejen hjem Du har ret, jeg var der for ca. En uge siden for at møde Yumi, som var rejst, så jeg fik en kærlig behandling af Cookie, og det var godt, jeg har tænkt meget på hende siden, VELOVERVEJET. er det ord der falder mig ind, genert pige, også alligevel ikke , alt føltes så naturligt, man går derfra med et smil på læben og tilfredsstillet , kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hansisexy Skrevet 19. Oktober, 2017 Hej Hvordan ser Cookie ud og kysser hun.? Hvor er vi henne i Vejle. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 19. Oktober, 2017 hansisexy skrev, for 7 timer siden: Hej Hvordan ser Cookie ud og kysser hun.? Hvor er vi henne i Vejle. ? Jeg venter også på svar på de to spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmund 1 15 Skrevet 19. Oktober, 2017 (edited) Kysser ikke ,der er billeder af hende hvis du søger på annoncelight under cookie . det er hos Naphat massage Redigeret 19. Oktober, 2017 af Slikmund 1 Forglemmelse at ikke fik det hele med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geil 18 Skrevet 19. Oktober, 2017 Jeg fik heller ikke kys, spurgte dog ikke, men hun smager dejligt Vesterbrogade 29c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmund 1 15 Skrevet 22. Oktober, 2017 Var lige forbi igen,cookie kunne godt huske mig Fik igen en meget fin behandling både god massage og ekstra kan kun sige jeg er meget tilfreds God ide at bestille tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg