.-. 0 Skrevet 19. Oktober, 2017 Nogle der har besøgt Tiffany og hendes “lille søster”, eller bare Tiffany i sig selv ? https://annoncelight.dk/showad/228576 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 19. Oktober, 2017 Tiffany er en køn mørk pige der giver en udmærket oplevelse. Men tro ikke på hendes billeder, de har været igennem den grove manipulering i Photoshop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet 30. Oktober, 2017 Vil da også gerne have at vide om det er værd at smide 2400 på en 3kant med de 2 tøser, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ninkes 60 Skrevet 4. November, 2017 Ret skal være ret,,ik,,storesøster er super lækker muligt billederne er pyntet lidt men det er uden betydning når du først står foran hende og det er hende,,,lillesøster er også meget lækker og de levere varen helt klart rigtige et par rigtige frækkert og søde er de også,,genkendelse glæde er stor en 3 kant med dem tror jeg ikke du fortryder jeg er ivertfal meget tilfreds,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 5. November, 2017 (edited) Det er ikke muligt at billederne er pyntet lidt som du skriver. Billederne er pyntet rigtig meget. Der er ingen grund til at ikke at tale sandt om det hvis man har er motiv herfor. Hvordan hun så ser ud når man står overfor hende er en anden snak men hun er ikke superlækker heller i mine øjne. Redigeret 5. November, 2017 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg