Hop til indhold
nish

Beer - Vejle

Recommended Posts

Besøgte den skønne beer igen i går.... og kan kun bifalde alle de andre gode anmeldelser af hende herinde. Blev igen mødt at hendes søde og dejlige frække smil ved døren, og fik en kæmpeknuser som havde vi kendt hinanden i flere år. Blev hurtig ført til det "frække" rum og her fortsatte hendes store imødekommenhed. Blev til masser af fræk oral begge veje.... og må bare sige at jeg ikke kender mange som kan gå så dybt og så længe... :)...   Den efterfølgende sex var også i top ... kan ikke beskrives men skal opleves.

Og oveni alt så gør det jo heller ikke noget hun ser rigtig fræk ud.... store bryster og en fræk røv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

lækkert, mon ikke man skulle bevæge sig op Bilka, og spørge om der er nogen som ved hvor man kan møde denne skønhed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Nu må i sku ta jer lidt sammen, tror ikk i finder Beer i ´Bilka, medmindre i ska ha Øl :huh: 

Men hvis i læser tidligere tråde (undre mig dog man har startet en ny tråd?)

Så vil i ku læse hvor man finder den smukke og altid bedste Thai Nok i  Vejle :P

Fanen ta jer i ikk ku unde  hende til os i Århus, som om i ikk har Nok i Vejle :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
STFen skrev, for 1 time siden:

Hun gir bare det bedste blowjob i Vejle.;)

I Guess du kommer hos hende tit. Regular stamkunder får vel også speciel behandling ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved sgu ikke, hvad det er med de thaipiger! De kan altså noget specielt med tungen og læberne, som kan drive us crazy! :-)  Jeg har endnu ikke besøgt Beer, men en del andre - de har til dato ikke skuffet, tværtimod!  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stiv55 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har endnu ikke besøgt Beer

Jeg troede faktisk du havde besøgt hende hos Winner under navnet Nok? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, Lige nu:

Jeg troede faktisk du havde besøgt hende hos Winner under navnet Nok? :huh: 

Nå for dælem. Var det hende. Jow, jeg besøgte jo to samtidig, og som tidligere skrevet var det lidt rodet og forvirrende - især pga. pladsmanglen. Jeg vil foretrække Beer alene næste gang, så! ;-) Det var hos Winner i sommer - det husker jeg godt. Det var lidt æv, selvom det var ok pris til 1500 for dem begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stiv55 skrev, for 13 minutter siden:

Beer

Det må absolut være Beer´s røv der har udløst pladsmanglende ;) 

mig bekendt var der plads til 3 iflg. Bedre viden ;) 

Hils den dejlige Beer og altid best on in Vejle :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet fra endnu et besøg hos Beer. Jeg vil ikke besvære jeg med en lang historie. Men hold kæft hvor er hun bare sød og dejlig. Hun yder en service som er langt ud over hvad man kan forvente. Hun er super indlevende og giver i det hele taget bare den bedste helheds oplevelse man kan tænke sig.

Jeg gik der fra med det største smil!!!

13 ++++ hele vejen igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et par dage siden landede jeg i Billund lufthavn efter nogle travle arbejdsdage og styrede direkte mod Beer, som jeg havde lavet en forhåndsaftale med. Hun er altså  speciel. Når jeg er sammen med hende i massaggerummet, føler jeg mig på ingen måder som en kunde, men snarere som en god ven...med "benefits":D 

Hun er altid sød og venlig og får mig til at slappe af og nyde tiden. Det kan selvfølgelig være svært at være helt afslappet, når to små bløde hænder går på opdagelse-hehe. Beer er vidunderlig. Dette er min 3.gang,og jeg vil besøge hende så mange gange tiden tillader, inden hun drager tilbage til Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpions skrev, for 6 timer siden:

For et par dage siden landede jeg i Billund lufthavn efter nogle travle arbejdsdage og styrede direkte mod Beer, som jeg havde lavet en forhåndsaftale med. Hun er altså  speciel. Når jeg er sammen med hende i massaggerummet, føler jeg mig på ingen måder som en kunde, men snarere som en god ven...med "benefits":D 

Hun er altid sød og venlig og får mig til at slappe af og nyde tiden. Det kan selvfølgelig være svært at være helt afslappet, når to små bløde hænder går på opdagelse-hehe. Beer er vidunderlig. Dette er min 3.gang,og jeg vil besøge hende så mange gange tiden tillader, inden hun drager tilbage til Thailand.

Hun er den ægte GFE.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
airman skrev, den Thu Nov 02 2017 at 09:10:

Hej

Jeg er ikke fra Vejle og vil høre hvor i Vejle beer holder til og hvordan parkeringsmulighederne er?

send evt pm. 

Det er Yen's Thaimassage på Koldingvej. Der ligger en Aldi eller Netto (husker ikke hvilken discountkæde der er tale om) i det nærmeste lyskryds, hvor man snildt kan smide bilen uden frygt for bøder.

God fornøjelse, Beer er, som de mange anmeldelser også viser, en oplevelse, man bør unde sig selv.

 

Morten

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
airman skrev, den 02/11/2017 at 15:10:

Hej

Jeg er ikke fra Vejle og vil høre hvor i Vejle beer holder til og hvordan parkeringsmulighederne er?

send evt pm. 

Det er nemt at kontakte Beer. Ring blot til nummeret i annoncen. Beer taler perfekt engelsk.

Beer is the Best ....

 

Ha en god dag.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...