nce 102 Skrevet 21. Oktober, 2017 (edited) Så fik jeg besøgt Luz i Staldgårdsgade igår Jeg aner ikke om billederne på side6.dk er af hende da man ikke kan se ansigtet, men kroppen syntes jeg passer meget godt, hun var lidt til den tynde side, men hendes røv var god rund jeg aner ikke hvor gammel hun er, men jeg vil skyde hende til omkring 35 år, og fra Costa Rica. men med ganske fin engelsk. Hun annoncere med at megafransk var med i prisen, men da jeg skrev med hende på sms kostede det 300 kr ekstra, så det fravalgte jeg, men hun var et rigtigt dejligt afbræk fra en kedelig Fredag eftermiddag, hvor hun startede med et bad, og hvor vi i en halv time til 800 Kr hyggede med sex både forfra, bagfra, og superfransk var med i prisen og jeg endte da også med at sprøjte hende i ansigtet som hun gladeligt tog imod behagelig pige som jeg helt sikkert vil se om jeg kan nå at besøge igen inden hun forsvinder hjem. http://side6.dk/resultatside/?q=8955 Redigeret 21. Oktober, 2017 af nce Jeg manglede at skrive at superfransk var med :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg