lille_mand 0 Skrevet 25. Oktober, 2017 Har haft lidt skiveri med hende her, nogle der har noget godt eller dårligt at berette om om hende https://sugardaters.dk/show?alias=storebryster84 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 25. Oktober, 2017 Lytter lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 26. Oktober, 2017 lille_mand skrev, for 14 timer siden: Har haft lidt skiveri med hende her, nogle der har noget godt eller dårligt at berette om om hende https://sugardaters.dk/show?alias=storebryster84 Kun at hun ikke er til direkte sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 26. Oktober, 2017 Jeg har ikke mødt hende, men skrevet lidt med hende, hun gjorde det klart, at det kun var massage og skulle der være en afslutning med var det med hånden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 26. Oktober, 2017 (edited) Thop skrev, Lige nu: Jeg har ikke mødt hende, men skrevet lidt med hende, hun gjorde det klart, at det kun var massage og skulle der være en afslutning med var det med hånden... Samme besked jeg fik. Ærgerligt spild af ressourcer Redigeret 26. Oktober, 2017 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 1. August, 2018 Hmm har lige nu fået en anden besked, men måske det bare er mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 1. August, 2018 Just yours skrev, for 35 minutter siden: Hmm har lige nu fået en anden besked, men måske det bare er mig... Det må være rent held for i går hørte jeg det samme som de andre gjorde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 1. August, 2018 Hmm har lige fået tilbudt hele pakken..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 1. August, 2018 Har også indtryk af hun gør hele vejen. Hendes billeder tyder bestemt også på det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 21. September, 2018 Er der nogen med nyt her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr1976 6 Skrevet 22. September, 2018 (edited) Havde en aftale med hende om at gå hele vejen. Men da jeg så blev nødt til at aflyse den, ville hun have betaling inden vi lavede en ny aftale, så stod jeg af. Redigeret 22. September, 2018 af fyr1976 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 6. Januar, 2019 Fik både hj og bj forleden, efter massagen som var rigtig god. Og har lige booket et besøg i næste uge hvor jeg kunne slikke hende og knalde hvis jeg ville Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg