Tinderbox 4 Skrevet 27. Oktober, 2017 https://sugardaters.dk/show?alias=Maria0001 Jeg var for noget tid tilbage sammen med Maria0001, hun er en sød pige og giver ok sex, men ikke noget at skrive hjem for efter, da hun er meget stille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 27. Oktober, 2017 Der andre tråde med hende....:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSlemmeAdvokat 39 Skrevet 27. Oktober, 2017 Jeg har også været der =) Første gang mødtes vi i et solcenter, hvor hun suttede mig... jeg var godt tændt, så hun fik en ordentlig ladning. Hun slugte det hele og suttede videre bagefter, indtil jeg bad hende stoppe. Efter denne oplevelse - som hun synes var god - har hun skrevet til mig nogen gange =) Har så mødtes med hende 1 gang herefter, hvor jeg samlede hende op i min bil. Så suttede min pik, mens jeg kørte rundt omkring i Aarhus. Til sidst kørte jeg lidt ud af byen, og kneppede hende bagfra op ad bilen. Meget lækker pariserformet sort røv =) En skam hun ikke har stedet - gad godt give hende den store tur, uden at skulle bekymre sig for at blive opdaget. Konkluderende er hun rigtig sød og en aftale værd. Hun kan presses med prisen, så ingen grund til at acceptere hendes listepriser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinderbox 4 Skrevet 30. Oktober, 2017 Brugte i andre, som har mødtes med hende gummi når i havde sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 30. Oktober, 2017 Tinderbox skrev, for 5 timer siden: Brugte i andre, som har mødtes med hende gummi når i havde sex? Ja, en rigtig sød pige. Hun hat været på besøg hos mig. Det var en fin oplevelse. Jeg vil ikke kalde hende stille. Det er dog lidt forvirrende at få en aftale i stand, da hun ikke har en telefon pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
look 4 Skrevet 24. November, 2017 Hvad er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg