Hop til indhold
MrJ

Mariabella - god service

Recommended Posts

Jeg var trængende, og jeg faldt over Mariabella idag, idet hun har fornuftige priser og tilbyder DT og slug, som jeg værdsætter.
Det var rimeligt ok at få lavet en aftale over SMS. Her blev menuen lige pointeret igen med priser. Som sådan en ganske fin service. Jeg ankom til aftalt tid - og skønheden var klar og fik åbnet døren for mig. Stedet er tæt på McD ved Jyllingevej; vel OK nok diskret.
Pigen var den samme som på billederne, omen hun ser lidt ældre ud nu. Slank, ryger, hårde silikonebryster og ingen berøringsforskrækkelse. Vi fik aftalt menu og pris, hvorefter jeg kunne tage på badeværelset og skylle mig lidt. Efterfølgende gik det fint og hurtigt. Jeg blev overfaldet med dybe tungekys, hvorefter hun hurtigt gik til angreb på lillemand. Her var tale om rigtigt deepthroat, hårde sug på kuglerne, og noget der nærmer sig sorte kys. Ganske glimrende arbejde.
Efterfølgende stod den på lidt dansk med hende ovenpå, inden det var tid til at fyre kanonen af i hendes mund. Det blev klaret til ug og slange, og BJ'et fortsatte et stykke tid efter, for at give mig den fulde nydelse. Jeg blev tilbudt massage, da jeg havde en del tid tilbage af min købte time. Det var dog mig selv som tænkte, at jeg hellere bare ville videre, da jeg nok ikke ville kunne nå en anden omgang. Jeg fik et nyt håndklæde, og kunne tage ud på badeværelset og få en skyller.
Kommunikationen var det så som så med. Der var ikke rigtigt noget sprog vi havde tilfælles. Hun siger, hun kommer fra Madrid, men jeg synes nu ikke rigtigt der var noget spanskklingende, og jeg plejer at kunne gøre mig nogenlunde forståelig på spansk.
Alt i alt, en interessant oplevelse. Kommer jeg igen? Det er jeg ikke sikker på... Så skal det nok bare være til et hurtigt BJ.

Redigeret af MrJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var i dag for at besøge Mariabella, da jeg blev tændt af ovennævnte anmeldelse og også fordi prisen lød alt for godt. Min første tanke var da døren gik op " jeg skulle væk i en fart". :mrgreen::mrgreen: 

Billeder af hende er godt nok redigeret voldsomt eller også er de fra hendes unge dage. Hun var minimum 45 år irl og det så ud som hun brugte gebis. For da jeg blev lukket ind var det som om hun snakket uden tænder i munden. Jeg måtte spille dum og sagde jeg havde glemt pung i bilen for at komme væk. 

På vej ud stod en anden pige ved sit værelse og flashet sine bryster overfor mig og var pænere end Marie Bella, men pga chokket måtte jeg væk.. Mistet fuldstændig lysten og kørte hjem:( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...