Troglodyt 0 Skrevet 12. Februar, 2018 Køn pige. Avisen på billederne er fra 23. oktober 2017. Det er godkendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KimBigGuy Skrevet 29. April, 2018 Jaa jeg besøgte hende i Aarhus for noget tid siden, MF kan hun ikke finde ud a. Selvf. er det kemi det hele handler om.. (ja jeg er en bodybuilder, det kan godt være hun var bange for mig) men jeg var venlig) Alt i alt, var det ikke en god oplevelse, hun var (pisse, ja undskyld) kold.. Så hellere løb dig en tur, tag en spiller, og gå i bad.. meget bedre.. Ps. hun er ikke 18år nok 25år ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1700 Skrevet 29. April, 2018 Hvor ville jeg ønske hun kom til Kolding området... Uanset alder ser hun så lækker ud... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mi2000 27 Skrevet 30. April, 2018 Ikke hver dag jeg skriver en anmeldelse - jeg er bedre til at efterlyse . Hun er virkelig en sød pige og en dejlig fisse og lækker røv. Hun kan ikke så længe det anale, men det var alligevel skønt. Helt klar et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind 0 Skrevet 2. Maj, 2018 mi2000 skrev, den 30/4/2018 at 19:36: Ikke hver dag jeg skriver en anmeldelse - jeg er bedre til at efterlyse . Hun er virkelig en sød pige og en dejlig fisse og lækker røv. Hun kan ikke så længe det anale, men det var alligevel skønt. Helt klar et besøg værd. Er hun stadig i Struer? Synes ikke hun svare på sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Opmæen Skrevet 2. Maj, 2018 Ser ud til det er Odense, håber det bliver Aalborg en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1700 Skrevet 2. Maj, 2018 Jeg finder hende stadig i Struer og ikke Odense under søgning på annoncelight. Tror ikke hun er i Odense - linket i første post her er gammel tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 3. Maj, 2018 Elprebsi skrev, for 8 timer siden: Jeg finder hende stadig i Struer og ikke Odense under søgning på annoncelight. Tror ikke hun er i Odense - linket i første post her er gammel tror jeg. Ja hun skriver at hun er i Struer indtil d. 10 maj. https://annoncelight.dk/showad/244237 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind 0 Skrevet 4. Maj, 2018 Ok synes bare ikke hun svare på sms, prøvede endda at ringe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny 27 Skrevet 5. Maj, 2018 Har besøgt hende flere gange. Blidt, frækt og indlevende. Hun kan varmt anbefales. Topkarakter Tager til Odense Søndag el. Mandag efter hendes eget udsagn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 5. Maj, 2018 Horny skrev, for 49 minutter siden: Tager til Odense Søndag el. Mandag efter hendes eget udsagn. I hendes annonce stod der ellers at hun bliver i Struer til d. 10, men hun har måske skiftet mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind 0 Skrevet 5. Maj, 2018 (edited) Tjah, hun svare ikke på sms før igår for mig og overholder så ikke den aftale. Skod service. Men er jeg nu også vant til. 3 gang det mislykkes for mig på det sidste...Den først var ude i Humlum med meget falske billeder, så nej tak, nr. 2 havde ikke mobile pay selvom hun skrev det på annoncen (foreslog at hæve og komme tilbage...men hun forstod ikke dansk eller engelsk så godt sikkert) og så hende her nu...Alle beskeder var høflige, ikke noget mærkeligt og hun svarede tilbage med interesse først efter 3 dage da jeg nævnte 1000 kr menu....Håber andre har bedre held. Redigeret 5. Maj, 2018 af Kind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 6. Maj, 2018 Skrev til hende i går ved 9 tiden. Har endnu ikke hørt noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmandaSweet 1 Skrevet 7. Maj, 2018 Sunday is closed and today is my last day Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg