cumonface 1812 Skrevet 28. Oktober, 2017 Amanda er en sexet pæn lille sag med virkelig kønne funklende øjne. Kommer lige fra et yderst dejlig møde med hende hvor jeg fik perfekt gfe med smalltalk, tungekys, og sf. Afslutning var i ansigtet hvor hun dog dækkede hendes øjne til. Det er også eneste lille minus men alt andet ved denne pige overskygget dog dette. Tror ikke hun er så længe så tøv ikke med at give hende et kald. Pigen 9. Gfe 10 . sf . 10. cof/cif. 7 . Stedet 10. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 28. Oktober, 2017 cumonface skrev, for 26 minutter siden: Amanda er en sexet pæn lille sag med virkelig kønne funklende øjne. Kommer lige fra et yderst dejlig møde med hende hvor jeg fik perfekt gfe med smalltalk, tungekys, og sf. Afslutning var i ansigtet hvor hun dog dækkede hendes øjne til. Det er også eneste lille minus men alt andet ved denne pige overskygget dog dette. Tror ikke hun er så længe så tøv ikke med at give hende et kald. Pigen 9. Gfe 10 . sf . 10. cof/cif. 7 . Stedet 10. Tak for anmeldelsen. Var sf med i prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 28. Oktober, 2017 Amanda er ju anmeldt av mig och andre förr och har top anmeldelser generellt. Redan förste gang jeg treffede hende kende jeg det var i den absolute top nivå. Det har icke förändrats. Gott att se hende tillbake. Tak för anmeldelsen! hälsningar A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 28. Oktober, 2017 De læger, der pumper så meget skidt i de stakkels pigers læber, skulle hænges op i bollerne! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1user 50 Skrevet 28. Oktober, 2017 I've previously read raging reviews about Amanda, and I'm trying to find them again. Can anybody help? I searched for "Amanda" in the search function but I can't navigate which threads are this Amanda and which threads are about other Amanda's. Thanks a lot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 28. Oktober, 2017 underdog40 skrev, for 3 timer siden: Tak for anmeldelsen. Var sf med i prisen? Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 28. Oktober, 2017 1user, pröve att sök på Sweet Amanda. Det ger lidt bedre komprimeret resultat. hälsningar A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1user 50 Skrevet 29. Oktober, 2017 (edited) Thank you, kattjakt I found the reviews and based on those made an appointment today (Sunday) but much to my desperation she texted me that she's sick 10 min after the scheduled time Did anybody else managed to schedule in an appointment? Redigeret 29. Oktober, 2017 af 1user Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 29. Oktober, 2017 She is taking appointments later today! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg