Hop til indhold
youngatheart

Gloryhole Esbjerg

Recommended Posts

Synes dette så skide frækt ud, og efter lidt skriven frem og tilbage med dette dejlige par, aftalte vi et møde ved deres frække gloryhole.

Jeg ankom lidt spændt på det hele, og blev taget i mod af en super sød og dejlig pige bag det frække gloryhole.  Det var utroligt frækt og pirrende at stå der, og specielt var det lækkert at høre at hun også nød det til fulde, med dejlige smaske lyde osv. Jeg betalte godt nok de 500 for også at få lov til at mærke hendes dejlige fisse også, men hendes skønne og meget meget dybe sug og slik til roden var bare så overvældende at jeg måtte komme imens hun havde pikken dybt i munden, med en lækker lyd i finalen. Hold nu op hvor var hun da både sød og dejlig, og snakkede også med fyren som er i rummet hos hende. Han var også super sympatisk at snakke med. Dette var nok nærmest lige så meget deres frække fantasi som det var min, for nydelsen var ikke til at tage fejl af, og er 100% ægte, og ikke som det par fra Vejle området hvor der jo efter sigende er en del snyd med i legen. Han ville faktisk give mig de 200 kr tilbage, men havde ikke veksle penge da jeg jo var den første der var der. Vi blev enige om at jeg jo med garanti ville komme igen, så vi bare trak det fra næste gang. Glæder mig allerede til næste frække besøg og må så se om jeg holder til lige at føre det med fræk sex igennem gloryholet ud i livet der. En stor tak til i to, håber virkeligt at det er noget i vil gentage af og til i fremtiden også.

https://annoncelight.dk/showad/237752

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Havde du ikke lært lidt af denne tråd? :D

Jo jeg har da lært rigtigt meget af den tråd, og som du kan se har jeg kommenteret på tråden også, og det er jo netop af samme grund jeg har lavet dette indlæg, for at fortælle at ikke alle er snydere.  Der er jo stor forskel på at kunne se pigen, og mærke hende og trække sig lidt tilbage og se det stadig er hende osv ikke sandt. Det ville også være lidt svært for manden at sige noget fra baggrunden når man kan mærke pikken i munden på hende, og se hendes læber osv. Så jo jeg har lært noget, og det er at man ikke skal skære alle over en kam, samt at de der fortjener roser skal have roser ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 28/10/2017 at 15:40:

Havde du ikke lært lidt af denne tråd?

Onslow, det var også det første jeg tænkte på, da jeg læste trådstarters indlæg. ;)

Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, den 3/11/2017 at 23:29:

Onslow, det var også det første jeg tænkte på, da jeg læste trådstarters indlæg. ;)

Morten

Kan godt være det var det i tænkte, men lavede jo indlæget for at fortælle at ikke alle snyder som dem i Vejle området, så synes egentligt bare i skulle tage et indlæg som det jeg har lavet positivt, i stedet for at sable det ned !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...