cumonface 1812 Skrevet 1. November, 2017 Mange af de velkendte var ikke på eller svarede ikke tilbage så jeg måtte på ukendt farvand og heldigvis for det. Valentina som jeg mødte i dag for min standard gfe med tungekys, sf og cof/cif i 30 min. var en dejlig oplevelse. Sød, køn, venlig med mange dejlige smil og ingen problem med hvor jeg ville afslutte. Klart et besøg værd hvis man er til små kønne unge piger. Så åben hun var med mig i dag tror jeg hun kan udvikle sig til en gfe stjerne. Så tøv ikke med at kontakte hende for at høre hvad hun kan gøre for dig. Bare se hendes foto hvor hun står foran et spejl i turkis bh og bliv varm som jeg gjorde. Pigen 9. Gfe 9,5 . sf . 9,5. cof/cif. 10 . Stedet 9. 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flanders 49 Skrevet 1. November, 2017 cumonface skrev, for 8 minutter siden: Mange af de velkendte var ikke på eller svarede ikke tilbage så jeg måtte på ukendt farvand og heldigvis for det. Valentina som jeg mødte i dag for min standard gfe med tungekys, sf og cof/cif i 30 min. var en dejlig oplevelse. Sød, køn, venlig med mange dejlige smil og ingen problem med hvor jeg ville afslutte. Klart et besøg værd hvis man er til små kønne unge piger. Så åben hun var med mig i dag tror jeg hun kan udvikle sig til en gfe stjerne. Så tøv ikke med at kontakte hende for at høre hvad hun kan gøre for dig. Bare se hendes foto hvor hun står foran et spejl i turkis bh og bliv varm som jeg gjorde. Pigen 9. Gfe 9,5 . sf . 9,5. cof/cif. 10 . Stedet 9. Tak for anmeldelsen. Det lyder knagme lækkert. Hvor holder sådan en lille frækkert til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 1. November, 2017 Flanders skrev, for 6 timer siden: Tak for anmeldelsen. Det lyder knagme lækkert. Hvor holder sådan en lille frækkert til henne? Amager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 1. November, 2017 Hvad var det nu hun kaldte sig sidst hun var i Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 1. November, 2017 Dane skrev, for 11 minutter siden: Hvad var det nu hun kaldte sig sidst hun var i Danmark? Ruby eller sådan noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg