Indomitable 53 Skrevet 4. November, 2017 Hej Brødre... Hvor finder man thai massage hvor pigerne har uniformer på.?? Og ikke bare deres hverdagstøj... på forhånd tak. Og nej syntes ikke jeg kunne finde noget i forum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 5. November, 2017 Det får du svært ved. Thaierne kender som hovedregel ikke til kinky påklædning eller kinky sex, omend der er undtagelser. Jeg har flere gange foreslået massagepigerne at iføre sig sorte strømper, høje hæle, og en hvid kittel. Men det er ikke faldet i god jord. Nogle gange har jeg dog taget lidt med, som de gerne ifører sig mod lidt ekstra. Tsk tsk tsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 53 Skrevet 5. November, 2017 var nu slet ikke sexet uniformer, jeg mente.. Bare ganske almindelig kittel eller ja som navnet antyder, ens tøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 5. November, 2017 Det eneste sted jeg er stødt på uniformer (sorte), er hos Saitarn på Østerbro, men det er efterhånden 3-4 år siden, jeg sidst var forbi, så hvordan det står til i dag, skal jeg ikke kunne sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 6. November, 2017 Indomitable skrev, den 5/11/2017 at 13:23: var nu slet ikke sexet uniformer, jeg mente.. Bare ganske almindelig kittel eller ja som navnet antyder, ens tøj. Svend-Erik Kedelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg