Guest Trinebigboobs Skrevet 6. November, 2017 Kære alle. Trine bigBoobs her.. Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst.. For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu. Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce.... -Mor er skuffet,... https://annoncelight.dk/profile/frejepigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. November, 2017 Trinebigboobs skrev, for 13 minutter siden: Kære alle. Trine bigBoobs her.. Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst.. For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu. Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce.... -Mor er skuffet,... https://annoncelight.dk/profile/frejepigen Hvad sagde pågældende da du konfronterede hende ? Mht. at rapportere annoncer på annonceligt så er det lidt op og ned hvor hurtige de er til at reagere (hvis de overhoved reagerer) Har også erfaring med at der skal se én anmeldelse pr. billede med link som bevis, selvom det er åbenlyst at der er sket misbrug af en hel række billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 6. November, 2017 puha blev helt svimmel af dine billeder... . men det er træls andre bruger ens billeder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 6. November, 2017 Det er den velkendte vendelpige/kvinde med en million alias . Så den du har skrevet til er en skummel pimp fra det mørke Nordjylland . Rigtig øv for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinebigboobs Skrevet 6. November, 2017 tilmodenQ skrev, for 5 timer siden: puha blev helt svimmel af dine billeder... . men det er træls andre bruger ens billeder... Hahahah, godt at høre at mine billeder har effekt - ærgerligt at de har så meget effekt at andre piger synes de er bedre end det de selv kan byde ind med. Fniser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinebigboobs Skrevet 6. November, 2017 DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden: Hvad sagde pågældende da du konfronterede hende ? Mht. at rapportere annoncer på annonceligt så er det lidt op og ned hvor hurtige de er til at reagere (hvis de overhoved reagerer) Har også erfaring med at der skal se én anmeldelse pr. billede med link som bevis, selvom det er åbenlyst at der er sket misbrug af en hel række billeder. Jeg vil glæde mig til at det bliver lettere end du her beskriver. Pyh... Jeg fik svar på min sms at hun ville lade det gå videre til den der står for hendes annoncering,.. T. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinebigboobs Skrevet 6. November, 2017 Frodige Ida skrev, for 5 timer siden: Det er den velkendte vendelpige/kvinde med en million alias . Så den du har skrevet til er en skummel pimp fra det mørke Nordjylland . Rigtig øv for dig. Meget! Håber det går i orden meget snart. Så det er simpelthen en eller anden mand? Der sidder og misbruger andres markedsføring? Har ikke hørt om det før,.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Madame M Skrevet 15. November, 2017 Trinebigboobs skrev, den 6/11/2017 at 17:25: Kære alle. Trine bigBoobs her.. Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst.. For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu. Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce.... -Mor er skuffet,... https://annoncelight.dk/profile/frejepigen ja kan da også se at hun har nikis billede på også hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 17. April, 2018 Hej jeg tror jeres billeder bliver brugt alle steder, det er da træls, folk ikke kan holde fingerne fra jeres billeder, når jeg søger med et billeder kommer der et link frem, med at den er på den dating side lidt underlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 24. April, 2018 Trinebigboobs skrev, den 6/11/2017 at 17:25: Kære alle. Trine bigBoobs her.. Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst.. For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu. Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce.... -Mor er skuffet,... https://annoncelight.dk/profile/frejepigen Hvor er det dårlig stil! Godt, at du advarer...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg