kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 Til alle de kære mænd derude.... Vil høre om i ville ha lysten til sound sammen med lingam massage.. Mere for at høre om det ku være noget jeg skulle tilbyde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 341 Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 39 minutter siden: Til alle de kære mænd derude.... Vil høre om i ville ha lysten til sound sammen med lingam massage.. Mere for at høre om det ku være noget jeg skulle tilbyde.. Med fare for at lyde dum...hvad er så sound ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 frisk fyr nsj skrev, for 9 minutter siden: Med fare for at lyde dum...hvad er så sound ? Der er ingen dumme spørgsmål når man ikke ved det En sound er et enten metal ell silikone rør som man massere urinrør med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 56 minutter siden: Til alle de kære mænd derude.... Vil høre om i ville ha lysten til sound sammen med lingam massage.. Mere for at høre om det ku være noget jeg skulle tilbyde.. mener sound hører til i et sm-senarie altså en domina-og ikke en massør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 sweetstone skrev, Lige nu: mener sound hører til i et sm-senarie altså en domina-og ikke en massør Det kan skam gøres med massage os.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, Lige nu: Det kan skam gøres med massage os.. min egen mening mener ikke det hører sammen -med alm massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 sweetstone skrev, for 6 minutter siden: min egen mening mener ikke det hører sammen -med alm massage Og den mening skal du self ha lov at ha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 9. November, 2017 Kunne være spændende at prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 25 minutter siden: Der er ingen dumme spørgsmål når man ikke ved det En sound er et enten metal ell silikone rør som man massere urinrør med Godt jeg ikke fik svaret ja - jeg troede der mentes musik. Den anden undersøgelse håber jeg aldrig bliver nødvendig. Det er en af mine skræktanker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 1 time siden: Til alle de kære mænd derude.... Vil høre om i ville ha lysten til sound sammen med lingam massage.. Mere for at høre om det ku være noget jeg skulle tilbyde.. Det lyder som en god ideHar du erfaring i udførelsen? Selv har jeg kun modtaget under fastgørelse og blid SM,men da det er ren nydelse uden den mindste smerte,vil det da fint kunne indgå. Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden: Det lyder som en god ideHar du erfaring i udførelsen? Selv har jeg kun modtaget under fastgørelse og blid SM,men da det er ren nydelse uden den mindste smerte,vil det da fint kunne indgå. Enzo Ja jeg har erfaring... Ellers ville jeg ikke gøre det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden: Ja jeg har erfaring... Ellers ville jeg ikke gøre det.. Fint. men vi har jo alle startet et sted Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 Enzo L'uri skrev, for 2 minutter siden: Fint. men vi har jo alle startet et sted Enzo Nemlig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 Finn1101 skrev, for 47 minutter siden: Godt jeg ikke fik svaret ja - jeg troede der mentes musik. Den anden undersøgelse håber jeg aldrig bliver nødvendig. Det er en af mine skræktanker. Griner... Ja det tror nogen.... Det er ikk farligt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 9. November, 2017 Hvis nogen fristes men mangler det sidste mod,kan det varmt anbefales at man holder øjnene lukket den første gang. Det kan godt virke voldsomt når 10-12 cm blank aluminium forsvinder ned i urinrøret Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 Enzo L'uri skrev, for 5 minutter siden: Hvis nogen fristes men mangler det sidste mod,kan det varmt anbefales at man holder øjnene lukket den første gang. Det kan godt virke voldsomt når 10-12 cm blank aluminium forsvinder ned i urinrøret Enzo Jeg bruger silikone her... De er ikk så voldsomme som aluminium... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 1 time siden: Det kan skam gøres med massage os.. hvordan med massage da en sound skal føres ned i urinrøret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 jumbo skrev, for 3 minutter siden: hvordan med massage da en sound skal føres ned i urinrøret Det indgår i massagen efter lidt tid. Man kan godt massere den mens den sidder i røret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. November, 2017 kvinde 1966 skrev, for 28 minutter siden: Det indgår i massagen efter lidt tid. Man kan godt massere den mens den sidder i røret.. det er en rigtig dejlig følelse med en sound/rosebud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. November, 2017 en skam at der er langt fra hvor jeg bor til Kastrup ellers var jeg klar til at prøve en sådan massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. November, 2017 Her må jeg nok indrømme, at jeg er en tøsedreng. Jeg tør ikke prøve det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 9. November, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden: Her må jeg nok indrømme, at jeg er en tøsedreng. Jeg tør ikke prøve det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 9. November, 2017 Umiddelbart ville jeg sige, at det ikke er mig, men på den anden side er jeg jo også så sindssygt nysgerrig seksuelt, så for mit vedkommende vil jeg da ikke afvise, at jeg ville prøve det - særligt i det tilfælde, hvor det ikke er forbundet med en hardcore SM-seance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 9. November, 2017 Spændende. Hvorfor lade sig begrænse?! Jeg må se at få besøgt dig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg