Sørensen65 19 Skrevet 13. November, 2017 Hej nogen noget berette herfra? https://annoncelight.dk/showad/237799 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 22. November, 2017 Ser godt nok lækre ud de der bryster. Men jeg bruger nok pengene på en anden. For hun skriver at hun kysser "IKKE". Lidt ligesom en varm sommerdag at bruge 30-50 kr på en stor, gammeldaws isvaffel med 4 kugler. Men så kan du pludselig ikke få hverken guf eller syltetøj på... Og det er jo lige det, der gør sådan en is ekstra god! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 22. November, 2017 lovingboobs skrev, for 1 time siden: Ser godt nok lækre ud de der bryster. Men jeg bruger nok pengene på en anden. For hun skriver at hun kysser "IKKE". Lidt ligesom en varm sommerdag at bruge 30-50 kr på en stor, gammeldaws isvaffel med 4 kugler. Men så kan du pludselig ikke få hverken guf eller syltetøj på... Og det er jo lige det, der gør sådan en is ekstra god! Og mon ikke annoncen er falsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. November, 2017 lurepikken skrev, for 23 minutter siden: Og mon ikke annoncen er falsk? Hvorfor skulle den være falsk? Jeg ser ingen tegn på den skulle være det, men måske der er noget jeg har overset. I så fald er det jo nok ikke første gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
L1974 1 Skrevet 9. December, 2017 Hej jeg er helt ny på denne side. jeg besøgte suzan igår og hun er helt utrolig varm og fræk. Hendes bryster er bløde og lækre. Hendes fisse smagte dejlig og hendes øjne er et kapitel for sig selv. Denne herlighed koster 1000 for en halv time og jeg blev tømt. Og så kan hun sprøjte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 10. December, 2017 L1974 skrev, for 11 timer siden: Hej jeg er helt ny på denne side. jeg besøgte suzan igår og hun er helt utrolig varm og fræk. Hendes bryster er bløde og lækre. Hendes fisse smagte dejlig og hendes øjne er et kapitel for sig selv. Denne herlighed koster 1000 for en halv time og jeg blev tømt. Og så kan hun sprøjte Velkommen her på siden. Skynd dig at skrive en anmeldelse af hende, det er der garanteret mange der vil sætte pris på. God søndag herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg