Klepner 7 Skrevet 14. November, 2017 Havde fornøjelsen af at have den skønne kvinde på besøg i søndags i 2 timer og det fortryder jeg aldrig Ida er og bliver den dejligste glædespige der er hun gør hvad hun vil tar' hvad hun vil og kan drive en mand til vanvid .Og det der med at kigge på hvad klokke er det glemmer hun .Havde den fornøjelse af hendes selskab ca 3 timer .Skal snart have besøg af IDA igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svante 5 Skrevet 14. November, 2017 Hun lyder fantastisk. Hende ville jeg gerne møde Har skrevet en PM til hende og håber hun læser den - hint hint @Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 15. November, 2017 Bare det var mig. Må se at få en aftale med den skønne kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 16. November, 2017 Håber snart jeg har heldet med mig, har prøvet at få en fræk aftale med hende i et par måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 17. November, 2017 (edited) DJX skrev, den 16/11/2017 at 10:17: Håber snart jeg har heldet med mig, har prøvet at få en fræk aftale med hende i et par måneder. Ai, d sg for dårligt af mig!!! SERIØST @DJX! Send lige sms, eller har du allerede gjort d??? R helt flov nu!... Mig Redigeret 17. November, 2017 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 17. November, 2017 Svante skrev, den 14/11/2017 at 22:19: Hun lyder fantastisk. Hende ville jeg gerne møde Har skrevet en PM til hende og håber hun læser den - hint hint @Frække Ida Ja ja, lad dog vær m at jage m mig @Svante! Ska nok lige... NU! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 17. November, 2017 Frække Ida skrev, for 2 timer siden: Ja ja, lad dog vær m at jage m mig @Svante! Ska nok lige... NU! Også gerne svar til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 18. November, 2017 hun er vilde skal helt kladt prøve tur mere med his røv hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 18. November, 2017 Frække Ida skrev, den 17/11/2017 at 14:04: Ai, d sg for dårligt af mig!!! SERIØST @DJX! Send lige sms, eller har du allerede gjort d??? R helt flov nu!... Mig Har sendt flere SMSer. Tror jeg skal skifte strategi og se om jeg kan få en fræk aftale med dig en uge før Enten vil vores kalendere ikke sammen eller også er det skæbnen der forsøger at undgå at jeg får en farlig Ida-afhængighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 23. November, 2017 a-psycho1 skrev, den 17/11/2017 at 16:35: Også gerne svar til mig @a-psycho1, vi taler sms'er her, din........din..... Kridtehvidtbumbum! Mit tlf nummer har du jo. Og ingen dårlige undskyldninger om, at du ik ka finde d her på min profil, for j har nemlig også selv givet dig d fysisk... FLEEERE gange!!! ÆD DEN!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 27. November, 2017 Lyder som en hyggelig aften Kan nogen løfte sløret for, hvad man betaler for denne gudinde? Ikke fordi alt skal gøres op i økonomi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg