Århusman 113 Skrevet 15. November, 2017 (edited) https://annoncelight.dk/showad/228783 Nogen som har haft kontakt eller besøgt hende? Redigeret 15. November, 2017 af Århusman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 15. November, 2017 Hej det en fake annonce... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 15. November, 2017 prøvemanden skrev, for 2 timer siden: Hej det en fake annonce... prøvemanden Er du HELT sikker? Hvordan fake? Ville gerne lave en aftale med hende og én jeg kender har nemlig haft succes med kontakt til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 15. November, 2017 Hej, JEg ikke 110 % sikker, skal jeg sige, men den annonce er bare for ikke seriøst nok, jeg søger hygge og måske noget fast... men hvis du kender en som har succes med hende, så pøj pøj med den, så skal min mistanke ikke ødelægge det for dig. prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Panserhjerte 1 Skrevet 10. Januar, 2018 Lykkes det at få kontakt Århusman? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg