Jant 11 Skrevet 20. November, 2017 https://annoncelight.dk/showad/239320 Det er ikke så tit jeg skriver indlæg på EG, men jeg blev taget ved næsen af denne ellers så søde tøs, så syntes i alle sammen skal passe på her. Skrev lidt frem og tilbage med denne unge tøs , hurtig respons søde svar og var kun lidt skeptisk. Vi aftalte tid og næsten sted i nærheden af Grøndals station. Jeg ankom til adressen og ringede som aftalt, men nu ville hun pludselig have penge på forskud!! Normalt hopper jeg ikke på den galaj, men måske lilpjorten var for opstemt i dag. Jeg satte lidt check spørgsmål op for den kære tøs og hun svarede godt nok så jeg havde en hvis fornemmelse af at hun kunne være ok. Aftalte at overføre et relativt mindre beløb af den pris vi oprindeligt havde aftalt, så selvom hun skulle snyde mig så var det ikke de store penge. Ny aftale på plads og sender penge via mobile pay - tøsen beder mig om at ringe hende op. Hun havde modtaget penge....... hmmm positivt svar. Men nu var det pludselig ikke nok alligevel, hun ville have halvdelen af det oprindeligt aftalte beløb! Nu ville hverken jeg eller lilpjorten snydes mere. Konklusion - ingen sex i dag, lidt fattigere, en erfaring rigere - Og til sidst en advarsel om denne tøs øv øv øv 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2927 Skrevet 20. November, 2017 God advarsel. Når man er liderlig og pigen virker lidt interesseret i en udover i ens penge, så dummer man sig let. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 20. November, 2017 Hop ALDRIG på den galej. Det er snyd og bedrag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jant 11 Skrevet 20. November, 2017 Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden: God advarsel. Når man er liderlig og pigen virker lidt interesseret i en udover i ens penge, så dummer man sig let. Lol..... Ja helt 100% min egen fejl.... hun var bare klogere end mig og min lilleven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2927 Skrevet 20. November, 2017 Jant skrev, for 3 minutter siden: Lol..... Ja helt 100% min egen fejl.... hun var bare klogere end mig og min lilleven Nok kun klogere end din lilleven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hambosatiaalborg 192 Skrevet 20. November, 2017 Billeder stjålet her fra: https://pikdo.com/u/sigridvictoriahojbjerre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 20. November, 2017 hambosatiaalborg skrev, for 10 minutter siden: Billeder stjålet her fra: https://pikdo.com/u/sigridvictoriahojbjerre Har rapporteret hendes profil for at bruge fake billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pamela Skrevet 20. November, 2017 Jant skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/239320 Det er ikke så tit jeg skriver indlæg på EG, men jeg blev taget ved næsen af denne ellers så søde tøs, så syntes i alle sammen skal passe på her. Skrev lidt frem og tilbage med denne unge tøs , hurtig respons søde svar og var kun lidt skeptisk. Vi aftalte tid og næsten sted i nærheden af Grøndals station. Jeg ankom til adressen og ringede som aftalt, men nu ville hun pludselig have penge på forskud!! Normalt hopper jeg ikke på den galaj, men måske lilpjorten var for opstemt i dag. Jeg satte lidt check spørgsmål op for den kære tøs og hun svarede godt nok så jeg havde en hvis fornemmelse af at hun kunne være ok. Aftalte at overføre et relativt mindre beløb af den pris vi oprindeligt havde aftalt, så selvom hun skulle snyde mig så var det ikke de store penge. Ny aftale på plads og sender penge via mobile pay - tøsen beder mig om at ringe hende op. Hun havde modtaget penge....... hmmm positivt svar. Men nu var det pludselig ikke nok alligevel, hun ville have halvdelen af det oprindeligt aftalte beløb! Nu ville hverken jeg eller lilpjorten snydes mere. Konklusion - ingen sex i dag, lidt fattigere, en erfaring rigere - Og til sidst en advarsel om denne tøs øv øv øv Så længe det er mobilepay så kan du jo se hvem du sender til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 20. November, 2017 (edited) Jant skrev, for 1 time siden: Lol..... Ja helt 100% min egen fejl.... hun var bare klogere end mig og min lilleven hvad måtte du betale for sådan en lektion? og hvilket nummer skulle du overføre penge til? Redigeret 20. November, 2017 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 20. November, 2017 hambosatiaalborg skrev, for 1 time siden: Billeder stjålet her fra: https://pikdo.com/u/sigridvictoriahojbjerre Det link, du velvilligt refererer til, oplyser navn på en person på facebook - en (måske (neutral) kvinde burde venligt sende en pm/messenger til 'offeret' - hvor ville jeg og alle tror jeg blive vred. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. November, 2017 Har sendt en mail til Sigrid Victoria som ejer billederne, samt linket til annonce og debatten her. Anmeldt annoncen hos annoncelight, med henvisning til Sigrid Victorias profil, hvor billederne er taget fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jant 11 Skrevet 21. November, 2017 Afklaretmand skrev, for 17 timer siden: Det link, du velvilligt refererer til, oplyser navn på en person på facebook - en (måske (neutral) kvinde burde venligt sende en pm/messenger til 'offeret' - hvor ville jeg og alle tror jeg blive vred. mvh enig..... men profilen er "tom" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 21. November, 2017 Ikke da jeg kiggede i går, men personen kan have lukket den og det måske varskoet og derfor klogt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg