Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. November, 2017 Mit system meldte klar og tydelig advarsel mod linket i Nina 35 opslag. Er det korrekt eller overdrivelse? Telefonen ville blive inficeret med snask. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewInTheIndustry 62 Skrevet 23. November, 2017 "Hun" har oprettet 4 forskellige opslag, samme piger med forskellig overskrift og forskellige links, jeg ville næppe selv klikke på dem Brug din tid på ægte piger i stedet for de falske 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 23. November, 2017 Det er en spambot, der forsøger at drive trafik til et andet site. Er rapporteret til moderatorerne. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 23. November, 2017 Francois skrev, for 9 minutter siden: Det er en spambot, der forsøger at drive trafik til et andet site. Er rapporteret til moderatorerne. Har gjort ditto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. November, 2017 Til beroligelse er der ingen skade sket, da mit virusprogran stoppede videre adgang. Håber ikke at andre hopper på limpinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. November, 2017 NewInTheIndustry skrev, for 20 minutter siden: "Hun" har oprettet 4 forskellige opslag, samme piger med forskellig overskrift og forskellige links, jeg ville næppe selv klikke på dem Brug din tid på ægte piger i stedet for de falske Det var af ren og skær nysgerrighed og intet andet. Tak for dit svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. November, 2017 Kan se opslag er fjernet. Tak for hurtig respons og handling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg