bs76 6 Skrevet 26. November, 2017 Hej alle Jeg ved godt det er god kutyme at købe min 30 min, men jeg har et problem med at jeg kommer meget hurtigt når jeg er sammen med de meget dejlige piger Er der nogen der ved om man kan "nøjedes" med 20 min og hvad er prisen for dette hvis man bestiller helt straight Dansk/Fransk Jeg er som regel ude af døren 12-15 min efter jeg er landet normalt. Overvejer forresten at besøge Michelle da jeg har hørt rigtig godt om hende, ellers har jeg kun positivt at sige om dette sted både ift. beliggenhed, lokaler, tlf dame, og pigerne www.vordingborgpigerne.dk vh BS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. November, 2017 De tager også imod enkeltydelser, men om det er alle piger der gør det, der er der nok nogen der ikke gør, men det skader jo ikke at spørge... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 26. November, 2017 Hej Kan du ikke slikke hende i missen i 15 minutter og kneppe hende i de 12-13 min. så går det vel op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 26. November, 2017 http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/michella/index.php Michella bør du bestemt slikke i fissen i mindst et kvarter. - Så bliver hun mere våd. - Det giver lidt mindre friktion, når du knepper hende, - du holder lidt længere, og Michella føler, hun har gjort et godt stykke arbejde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg