Under2 12 Skrevet 27. November, 2017 Hej Jeg søger en gp som modtager fisting hér i det nordjyske. Har søgt og søgt uden held. Hun skal ikke være alt for overvægtig og helst under 40. Vaginal fisting er ok, men anal endnu bedre (jeg har en ekstremt lille hånd). Nogen som har en ledetråd? Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 28. November, 2017 Tjek denne Annonce: http://massage.side6.dk/kamilla har ikke selv været forbi hende, men hun har været aktiv i flere år- så kom i gang og giv os en anmeldelse. mvh John Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Under2 12 Skrevet 28. November, 2017 Hun er sikkert sød, men hun tilbyder ikke fisting til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Under2 12 Skrevet 30. December, 2017 Stadig ikke nogen, som er faldet over en pige i Nordjylland, der modtager fist? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 30. December, 2017 Jeg mødte for ca. 3 år siden en i Støvring, som tilbød det. Saftige Maria mener jeg hun kaldte sig. Om hun stadig er aktiv, ved jeg dog ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 30. December, 2017 lillejohn skrev, den 28/11/2017 at 15:55: Tjek denne Annonce: http://massage.side6.dk/kamilla har ikke selv været forbi hende, men hun har været aktiv i flere år- så kom i gang og giv os en anmeldelse. mvh John Du skal regne med at hun på ingen måder ser ud som på billederne mere!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gren Skrevet 31. December, 2017 Saftige Maria er nok det bedste bud, moden dansk og ganske frisk.. ang. kamilla.. spring over.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 1. Januar, 2018 Kan også anbefale Maria, fistede hende for 14dage siden. Tager hele hånden, og bliver godt fugtig ja det løber fra fissen. Helt klart en anbefaling her fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 10. Januar, 2018 Så er det i dag skønne liderlige Maria er i støvring, hvis du vil fiste en dejlig mis så er det chancen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg