Germany1224 8 Skrevet 29. November, 2017 Så kom der en aftale med Dansk privat ung Q20 år på plads. Mødtes på det aftalte sted og hun hoppede over i min bil, hvor det økonomiske blev ordnet. Akten blev udført, til min tilfredsstillelse men vi er jo alle selvfølgelige forskellige. Pigen alder skal nok passe, og hun er sød og nem at snakke med. Så gentagelse er der nok stor risiko for. https://annoncelight.dk/showad/239739 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Millepigen98 Skrevet 30. November, 2017 Jeg siger mange tak for den gode anmeldelse:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbofyr 15 Skrevet 1. December, 2017 Hvor foregår det henne? Jeg kan se at det skal være i bilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Millepigen98 Skrevet 1. December, 2017 Fynbofyr skrev, for 2 timer siden: Hvor foregår det henne? Jeg kan se at det skal være i bilen. Hvis du skriver eller ringer til mit nr så kan vi aftale noget, det er et diskret sted i Middelfart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 1. December, 2017 Det lyder da ellers okay måske skulle jeg prøve om jeg kan lave en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Millepigen98 Skrevet 1. December, 2017 Rudo skrev, for 25 minutter siden: Det lyder da ellers okay måske skulle jeg prøve om jeg kan lave en aftale Det er du velkommen til:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 1. December, 2017 Millepigen98 skrev, for 3 minutter siden: Det er du velkommen til:) Lyder godt men det bliver først senere hvor længe er du at træffe i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Millepigen98 Skrevet 1. December, 2017 Rudo skrev, 1 time siden: Lyder godt men det bliver først senere hvor længe er du at træffe i dag Til 22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 2. December, 2017 Aftaler skal foregå på pm og ikke i forum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes Skrevet 2. December, 2017 Millepigen98 skrev, den 30/11/2017 at 17:01: Jeg siger mange tak for den gode anmeldelse:) kommer du til kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Millepigen98 Skrevet 2. December, 2017 Brugte strømper købes skrev, for 11 minutter siden: kommer du til kbh Muligvis en dag regner jeg med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes Skrevet 2. December, 2017 Millepigen98 skrev, for 39 minutter siden: Muligvis en dag regner jeg med det så har du en steen sikker kunde her... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbofyr 15 Skrevet 4. December, 2017 Er der flere der har erfaring med Q20? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19 cm glæde 116 Skrevet 4. December, 2017 Vil også gerne høre om der er flere der har prøvet at møde hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 4. December, 2017 Jeg lavede en aftale med hende. Kørte til stedet hvor hun holde parkeret. Men der sad en fyr ved siden af. Det var jeg sku ikke lige forberedt på Så jeg kørte igen,og skev at jeg ikke lige var forberedt på at møde en fyr. Hun skrev til mig at det bare var hendes chaffør. Men var ikke lige klar til at vende tilbage. Måske blot mig der er pjattet ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 5. December, 2017 Duppen skrev, for 20 timer siden: Jeg lavede en aftale med hende. Kørte til stedet hvor hun holde parkeret. Men der sad en fyr ved siden af. Det var jeg sku ikke lige forberedt på Så jeg kørte igen,og skev at jeg ikke lige var forberedt på at møde en fyr. Hun skrev til mig at det bare var hendes chaffør. Men var ikke lige klar til at vende tilbage. Måske blot mig der er pjattet ! Dette var ikke ment negativt. Har efterfølgene skrevet med både pigen og fyren som kører for hende. Begge virker som søde menesker. Så det var nok bare mig, som ikke er så vant til dette her. Så hold jer ikke tilbage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19 cm glæde 116 Skrevet 6. December, 2017 Så fik jeg prøvet dene skønne unge pige, fik et super lækkert blow med deep throat og slug og det lykkedes hende næsten at tage alle cm ned i halsen, ikke helt med hun gjorde hendes bedste. Havde spurgt om hun ville være topløs og det var ikke noget problem, og ja de er bløde og dejlige at røre ved. hvis der er nogen der er betænkelige ved at hun har en til at køre for sig så glem det, han bliver i bilen hele tiden og er der kun som sikkerhed for at hun bliver behandlet godt. kommer jeg igen ? ja og gerne flere gange i hendes frække mund, det lyder sku frækt når hun sluger klatten med velbehag. sød pige så vær nu god ved denne skønne perle. 19 cm 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 7. December, 2017 Ville sgu også gerne prøve hende . Men min bil er sgu ikk særlig stor desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19 cm glæde 116 Skrevet 7. December, 2017 Badboyfyn min bil er heller ikke særlig stor men med sæderne kørt helt tilbage og lagt ned så er der som regel god plads, du kan jo vælge samme tur som mig, det bliver du ikke skuffet over 19 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 7. December, 2017 Jeg er nu også enig med Badboyfyn. Synes også det ville blive for bøvlet i min mobil. Synd for et rigtig godt blowjob kan man vel kun få for sjældent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 7. December, 2017 Nu er mobiler jo også blevet meget små 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 8. December, 2017 ara skrev, den 7/12/2017 at 19:47: Nu er mobiler jo også blevet meget små Ja -:) - pokkers til "stavehjælp" Men det gælder altså også min bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mælger 13 Skrevet 12. December, 2017 Germany1224 skrev, den 11/29/2017 at 20:09: Så kom der en aftale med Dansk privat ung Q20 år på plads. Mødtes på det aftalte sted og hun hoppede over i min bil, hvor det økonomiske blev ordnet. Akten blev udført, til min tilfredsstillelse men vi er jo alle selvfølgelige forskellige. Pigen alder skal nok passe, og hun er sød og nem at snakke med. Så gentagelse er der nok stor risiko for. https://annoncelight.dk/showad/239739 Jeg er meget imponeret, jeg vil også gerne prøve med Mille, hvor jeg kan træffe hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest p6d Skrevet 29. December, 2017 Lyder frækt må se om jeg kan prøve hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 29. December, 2017 Havde en aftale med hende sidst og havde kørt 1,5 time og da jeg kom til aftalt tid/sted så var hun blevet dårlig. Hmm træls også tog hun ikke telefonen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg