Birger Birgersen 0 Skrevet 30. November, 2017 Jeg kommer en gang i mellem gennem Vesterbro i København om aftenen, og jeg har bemærket at der stort set ikke er nogen afrikanske gadepiger tilbage. For nogle år siden vrimlede det med dem hver eneste aften så man dårligt kunne gå i fred. Er der nogen her i forummet der ved om de bare har fundet et nyt tilholdssted eller om de bare ikke kommer til Danmark mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2017 Birger Birgersen skrev, for 14 minutter siden: Jeg kommer en gang i mellem gennem Vesterbro i København om aftenen, og jeg har bemærket at der stort set ikke er nogen afrikanske gadepiger tilbage. For nogle år siden vrimlede det med dem hver eneste aften så man dårligt kunne gå i fred. Er der nogen her i forummet der ved om de bare har fundet et nyt tilholdssted eller om de bare ikke kommer til Danmark mere? Næ, de har bare læst om @Onslow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 30. November, 2017 Jeg har bemærket samme tendens. Undrer mig også? Sidste torsdag bemærkede jeg dog at de stod samlet og ventede ved hovedbanegården. Det var morgen, så tvivler på de var på vej til eller fra job.. Måske er det ganske enkelt for koldt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2017 Legetimen skrev, for 5 minutter siden: Jeg har bemærket samme tendens. Undrer mig også? Sidste torsdag bemærkede jeg dog at de stod samlet og ventede ved hovedbanegården. Det var morgen, så tvivler på de var på vej til eller fra job.. Måske er det ganske enkelt for koldt? Eller også ventede de måske bare på toget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. November, 2017 Det kunne vel sagtens være en "sidegevinst" ved den strammere kontrol i specielt lufthavne. Det kan såmænd ej heller udelukkes, at eventuelle illegale er blevet hjemsendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 30. November, 2017 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Eller også ventede de måske bare på toget? Stop med at køre tråden i hegnet. Det er et legit spørgsmål. Os, der ikke kommer i området, vil godt høre mere om det. For det har ellers været et stort problem tidligere, og kunne nemt have haft politiske konsekvenser. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2017 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Det kunne vel sagtens være en "sidegevinst" ved den strammere kontrol i specielt lufthavne. Det kan såmænd ej heller udelukkes, at eventuelle illegale er blevet hjemsendt. Tror du, at stramningerne virker så hurtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. November, 2017 Borende X skrev, Lige nu: Tror du, at stramningerne virker så hurtigt? Nej jeg læste indlæg som en udvikling, hvor der for år tilbage var mange, og nu mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 30. November, 2017 Jeg bor på Vesterbro når jeg opholder mig i Danmark,og har ladet mig fortælle at den bulgarske og rumænske mafia forsøger at true afrikanerne væk fra området med voldsomme metoder. Alfonserne og deres bodyguards kredser rundt på Vesterbro og holder det gamle forlystelskvarter under skarp opsyn. Afrikanerne derimod er her oftes med hjælp fra hård mama,som kræver et vis beløb tilsendt dagligt over Western Union. Hun sidder mange 1000 km væk og kan ikke forsvare pigerne på gadeplan,men derimod true dem med skader på deres familier i hjemlandet hvis indbetalingerne udebliver.Desuden er mange af de sorte kvinder her ulovligt,så de vil samtidig gerne undgå Politiet. Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg